Hop til indhold
cassanova

Sokkerne på i sengen ..... ved GP besøg.

Recommended Posts

Under et GP besøg for et par dage siden var jeg ved at klæde mig på efter akten, GP og jeg taler om løst og fast imens. Da jeg er ved at tage sokkerne på griner hun og siger at jeg er en af de sjældne gæster som faktisk tager sokkerne af før hyggestunden. Kommentaren kommer helt bag på mig  jeg har følelsen af at jeg har gjort noget forkert,  ved at smide sokkerne , jeg kommer til at rødme . Jeg spørger om Jeg har været grænseoverskridende, hun svarer at det har jeg bestemt ikke og kommenterer mine fødder , de er pæne slanke og velplejede, jeg har klassisk græske fødder siger hun sgu.Det må jeg lige have uddybet hvad fa.... det er. Det er åbenbart fødder hvor langetåen er længere end storetåen og der er synlig afstand imellem tæerne, meget klogere forlod jeg GP efter en krammer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig tænkt over om mine fødder var pæne, men jeg kunne aldrig finde på at have sokker på under sex.

Jeg er derudover heller ikke glad for glædespigernes selvsiddende strømper. Jeg er måske kedelig, men jeg har det bare bedst med at være to nøgne mennesker sammen.

I GP-sammenhæng må jeg så lige leve med at der hører et kondom til :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager altid strømperne af - jeg går ikke med sokker - sokker for mig er, hjemme-strikket kraftige med et eller andet Mynster 

jeg har også græske fødder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at tænke på hvor mange af Eroguides mandlige brugere der lige nu sidder og kigger interesserede på deres fødder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil det sige, at de også har sokker på i bad før hyggestunden  ? ?

Tager naturligvis alt af før bad og dermed før videre aktivitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 2 minutter siden:

Prøv at tænke på hvor mange af Eroguides mandlige brugere der lige nu sidder og kigger interesserede på deres fødder :D

Ja, de andre her på kontoret kigger godt nok lidt mærkeligt …

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt Hi hi god tråd med de underholde bemærkninger :D 

Da jeg var alm sex arbejder var det ja rigtig en del beholder strømperne på, få beholdte også blusen på. Nogle gange ville man ønske nogle have beholdt dem på, jeg have en del gange måtte støvsuge strømper nuller væk, så nok derfor kunder ikke altid bliver opfordre til at tage strømperne af. 

Nu hvor jeg er erotik massør har ingen af mine gæster strømper på. Selv ur smykker er i vejen for massagen og jeg nyder det den bare hud under mine hænder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Det kommer bag på mig, at en GP oplever at mange ikke tager strømperne af.

Jeg troede det var naturligt og tage brusebad hos pigen man besøger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager altid strømperne af. I mine unge år, beholdt jeg dem på, men dengang holdt jeg vel heller ikke så længe ...

Og jeg har danske fødder, dansk som resten af kroppen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig overvejet at have sokker på. Intimitet og nøgenhed giver da sammen... Gør det ikke?

Altså det kan godt starte fuldt påklædt, da afklædning af hinanden er vildt frækt :) Men det skal helst ende med at vi er helt nøgne.

Jeg er i øvrigt ret flov over mine egne fødder da jeg ikke synes de er så pæne. Tæerne er godt presset sammen af at have gået i for små sko i mange år. Jeg forventer i hvert fald ikke medalje, eller søde kommentarer om dem :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
cassanova skrev, 1 time siden:

de er pæne slanke og velplejede, jeg har klassisk græske fødder siger hun sgu

Det var da pænt sagt :-)
Det ville have været værre, hvis hun havde sagt at dit lem havde samme (lille) størrelse som på de klassiske græske statuer som man ser i det offentlige rum.
Især hvis du stod i bar røv, da du tog strømperne på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu starter jeg som regel med en tur under bruseren, så det vil for mig virke underligt at tage tøj på igen før sexen. Jeg har oplevet at pigerne har beholdt selvsiddende strømper på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor kan man dog blive overrasket fra tid til anden :D Jeg var da helt klart af den opfattelse, at man ikke havde tøj på ved GP besøg og så kan jeg læse, at nogle har både strømper og T-shirt/bluse på. Jeg er overrasket men kan da alligevel ikke lade være at trække på smilebåndet. Fedt og humoristisk indlæg.

Miller223 skrev, for 6 minutter siden:

ok, i slipper med dette billede:

feet.jpg.b2c359bfc29bb0582978603f02dd34d9.jpg

Jeg ligger på 1½, men har dog ingen Ægyptiske eller Romerske (Italienske) rødder ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Jeg var en del år i Grønland -og der var det smart -at beholde så meget tøj på som muligt -når man lige skulle duske en bag værtshuset, og det er da sket nogle gange... ca. 20 graders frost -men når man er tændt, og hun er klar -så kan man alt;-) så med sokker er man jo faktisk nøgen...gg Jeg stripper også helt her hjemme og i thailand før sex;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid troet at mine fødder er danske, nu viser det sig så at de er en mellemting mellem egyptiske og romerske. Da jeg hverken taler egyptisk eller italiensk, kan det jo være grunden til at de som oftest ikke lystrer mine instrukser på et dansegulv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Nu starter jeg som regel med en tur under bruseren, så det vil for mig virke underligt at tage tøj på igen før sexen. Jeg har oplevet at pigerne har beholdt selvsiddende strømper på. 

Det er også frækt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 4 timer siden:

Jeg troede det var naturligt og tage brusebad hos pigen man besøger.

Nej flere kommer lige hjemme fra deres egen bad.  

og de synes så ikke nr 2 bad er nødvendig 

Redigeret af Coco Darling
Tilføje sidste del

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Der er da ikke noget mere frækt end at have sokkerne på under sex, det er da vildt smukt 

Jeg laver selvfølgelig sjov, jeg tager altid strømperne af under sex. At have strømper på under sex er for mig er lidt ligesom at gå i bad med badebukser på.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...