Hop til indhold
Ronaldo

Mali på Nordfyn

Recommended Posts

Er der nogen som har erfaringer med denne nye annonce:

https://annoncelight.dk/showad/337475 
 

Det ligner en annonce, hvor der ikke er mulighed for ekstra, men omvendt annoncerer de på AL med den, så måske er der alligevel noget at hente?

Hvem kan fortælle lidt om pigen, og om der er mulighed for at købe ekstra, og hvor på Nordfyn er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 30 minutter siden:

Er der nogen som har erfaringer med denne nye annonce:

https://annoncelight.dk/showad/337475 
 

Det ligner en annonce, hvor der ikke er mulighed for ekstra, men omvendt annoncerer de på AL med den, så måske er der alligevel noget at hente?

Hvem kan fortælle lidt om pigen, og om der er mulighed for at købe ekstra, og hvor på Nordfyn er det?

Ring og spørg. så har du alle svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 56 minutter siden:

Er der nogen som har erfaringer med denne nye annonce:

https://annoncelight.dk/showad/337475 
 

Det ligner en annonce, hvor der ikke er mulighed for ekstra, men omvendt annoncerer de på AL med den, så måske er der alligevel noget at hente?

Hvem kan fortælle lidt om pigen, og om der er mulighed for at købe ekstra, og hvor på Nordfyn er det?

God kvalitetsmassage og sød pige. 
Hun har arbejdet ved bl.a. Ulai. 
Hvis du spørger pænt, er der mulighed for en god håndtrold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 8 timer siden:

Ring og spørg. så har du alle svar. 

Jeg vil nok ikke få et kvalificeret svar fra en kundes synspunkt med hvordan pigen er. Og det er heller ikke sikkert at jeg ville kunne få at vide i telefonen, at der er mulighed for ekstra. Men du har ret i at jeg ville kunne få at vide hvor på Nordfyn det er,

 

MotionMan skrev, for 8 timer siden:

God kvalitetsmassage og sød pige. 
Hun har arbejdet ved bl.a. Ulai. 
Hvis du spørger pænt, er der mulighed for en god håndtrold. 

Tak, MotionMan. Kan du også fortælle hvor det er på Nordfyn? Mere af hensyn til planlægning, inden jeg ringer og bestiller tid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, den 15.2.2022 at 06:29:

Jeg vil nok ikke få et kvalificeret svar fra en kundes synspunkt med hvordan pigen er. Og det er heller ikke sikkert at jeg ville kunne få at vide i telefonen, at der er mulighed for ekstra. Men du har ret i at jeg ville kunne få at vide hvor på Nordfyn det er,

 

Tak, MotionMan. Kan du også fortælle hvor det er på Nordfyn? Mere af hensyn til planlægning, inden jeg ringer og bestiller tid.

 

Bogense

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså kommer jo an på om det er samme Mali fra Ulai, ellers er det jo svært at sige. Hvis der er en, der kan bekræfte, kan jeg godt fortælle, men ellers giver det ingen mening,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grøn massage fik jeg af meget sød Thai pige - fuldt påklædt og tækkelig - intet pirrende ! Hun er rigtig sød, primo 40, flot krop og snaksalig - ja næsten kæreste potentiale. Men hun har kæreste :biggrin: og snakkede om ham og at hun var stoppet med det som hun tidligere udførte i Odense. Kommer jeg igen, nok ikke, men mest pga manglende pirring og en meget indiskret indgang. Håndtrold var en mulighed men gad ikke pga den udeblevne pirring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...