Hop til indhold

Siam massage Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan kun rose Siam massage i Frederikshavn - fordi det er de gange, hvor jeg har besøgt stedet, der har jeg fået en virkelig god behandling. Jeg ved dog ikke om det er muligt at få body to body og hvad prisen er for dette - men måske er der nogen der ved noget om det?

Skrevet

Sidst jeg var der var det ingen eller dårlig massage. De var mere interesseret i at sælge ekstra.

Har det ændret sig, kan man få nu få en god hård massage med afslutning og hvad er priser? Da jeg var der sidste gang var de lidt grådige.

Skrevet

Jeg var lige ved at besøge dem forleden, men med den melding BTB kommer med, er jeg glad for jeg ikke gjorde det..

Skrevet

Jeg var lige ved at besøge dem forleden, men med den melding BTB kommer med, er jeg glad for jeg ikke gjorde det..

Det kan jo have ændret sig. Det er trods alt 2-3 måneder siden mit sidste besøg. Bruger mere skolegade i Hjørring for tiden. Men har Siam ændret sig giver jeg da gerne det et skud igen. ;)

Du kan ellers se denne tråd.

Skrevet
  • Author

Jamen - jeg har de gange jeg har besøgt dem altid fået næsten 40 minutters okay dejlig massage... Nogen der kender nogle steder hvor man ellers kan få god massage (og ja jeg mener massage og ikke bare sex, må det selvfølgelig nok slutte med), men hvor det er en dansk kvinde? Og gerne i det nordjyske

Skrevet

Det kan jo have ændret sig. Det er trods alt 2-3 måneder siden mit sidste besøg. Bruger mere skolegade i Hjørring for tiden. Men har Siam ændret sig giver jeg da gerne det et skud igen. ;)

Du kan ellers se denne tråd.

Det er også et godt sted. Der er kommet en ny fornylig. Har endnu ikke prøvet hende, da jeg får en super service ved Mai :P

Skrevet
  • Author

Beskriv lige Mai - tak

Skrevet

Det er også et godt sted. Der er kommet en ny fornylig. Har endnu ikke prøvet hende, da jeg får en super service ved Mai :P

Undskyld, jeg skrev forkert. Skulle have været May, så det er nok den samme vi snakker om, sorry.

May/Mai er ca 30, normal bygning (ikke tynd som en del thai) med gode bryster og meget venlig med stor indlevelse. Kan klart anbefales.

okay dejlig massage

Er det en hård massage eller mere velvære massage?

Skrevet

Hej BTB

Jeg har med interesse læst dine indlæg fra 30/7 om de 2 thai steder i Frederikshavn.

Kan man være så heldig, at du evt. kan give en beskrivelse af betjeningen og priserne på de 2 steder?

Jeg har en mulighed fort at besøge en eller begge steder i løbet af den kommende uge.

Skrevet

Hej BTB

Jeg har med interesse læst dine indlæg fra 30/7 om de 2 thai steder i Frederikshavn.

Kan man være så heldig, at du evt. kan give en beskrivelse af betjeningen og priserne på de 2 steder?

Jeg har en mulighed fort at besøge en eller begge steder i løbet af den kommende uge.

Jeg har ikke været der siden da jeg fortiden bruger skolegade i Hjørring da jeg får fantastisk betjening der. Mht priser så det jeg ved står i min beskrivelse. Mth Siam ved jeg ikke noget da det er et stykke tid siden jge har været det, sorry.

Skrevet

Nu er det så også ca et halvt års tid siden jeg sidst var der, men fik da en rimelig (uden at være prangende på nogen måde) massage og med efterfulgt gensidig fransk med udløsning i hendes mund... en okay oplevelse men ikke ud over det sædvanlige.

Skrevet

Hej.

Jeg har i dag været en tur i Frederikshavn, hvor jeg aflagde en visit i Royal Lotus og på Siam, men ingen af stederne var noget for mig. :shock::o

I Royal Lotus, kunne konen, lille og noget buttet, kun ganske få engelske gloser m.h.t. pris og tid. :(

Hos Siam, var betjeningen mindre køn end jeg havde forventet, og hun sagde, at de ikke have unge og slanke piger ansat, så indtil videre "behøver" jeg ikke køre til Frederikshavn, før der sker en betydelig forbedring af personalet. :P:P

Kørte tilbage til Aalborg med uforrettet "sag".

DERFOR: Lad høre fra jer, når der sker noget på personalesiden.. :);) .

Skrevet

DERFOR: Lad høre fra jer, når der sker noget på personalesiden.. :);) .

Skal nok sige til. :) ( men det er jo også smag og behag ;) )

Har du prøvet skolegade i Hjørring :?:

For 2 uger side var der 2 piger. Mai som du nok vil kalde lidt buttet men med gode bryster. Hun giver en rigtig god service, GFE. Den ene gang hvor jeg var sammen med hende kom hun ikke selv. Da vi bagefter lå i arm mastuberede hun for selv at blive færdig. Alle gangene har hun været med i bad.

Den anden pige er en slank lille ting med små bryster. Jeg kender ikke hendes navn og har ingen erfaring med hende.

Skrevet

Hej BTB

JA, jeg har prøvet Skolegade et par gange, men for nogen tid siden. Da var det en af pigerne fra Esan, Bispensgade, der var på vagt sammen med en ladyboy.

Kan du beskrive den lille og slanke med små bryster lidt mere - så er det mit næste stop....

Brysternes størrelse betyder ikke så meget for mig, da jeg ikke er "patoman", men tænder mere på det unge, slanke og kønne look!!!

Ved i øvrigt ikke hvordan jeg benytter privat meddelelse, så kunne jeg have skrevet til dig der, for det her indhold har sikkert ikke almen interesse...

Skrevet

Hej BTB

JA, jeg har prøvet Skolegade et par gange, men for nogen tid siden. Da var det en af pigerne fra Esan, Bispensgade, der var på vagt sammen med en ladyboy.

Kan du beskrive den lille og slanke med små bryster lidt mere - så er det mit næste stop....

Brysternes størrelse betyder ikke så meget for mig, da jeg ikke er "patoman", men tænder mere på det unge, slanke og kønne look!!!

Ved i øvrigt ikke hvordan jeg benytter privat meddelelse, så kunne jeg have skrevet til dig der, for det her indhold har sikkert ikke almen interesse...

Desværre, har kun set hende en gang, spurgte efter Mai, så hun forsvandt hurtigt. Da jeg var opsat på Mai lagde jeg ikke specielt mærke til hende. Måske er der andre der kan hjælpe :?:

Sidste jeg var i Bispengade var ladyboyen der som du kan læse i min anmeldelse. Hvad jeg kan forstå på Mai er hun vist fast der, men det kan jo skifte som det ofte sker på thai steder.

• 2 weeks later...
Skrevet

Den anden pige er en slank lille ting med små bryster. Jeg kender ikke hendes navn og har ingen erfaring med hende.

Var i skolegade i går for at besøge Mai. Så at den anden kvinde er skiftet ud med en lidt ældre kvinde af normal bygning. Så der er nok ikke noget efter din smag i skolegade Aalborg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.