Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/272598

Besøgte hende her i Borgergade i Horsens. 

Det var ringe, massagen var dårlig med massere af olie og massage som ikke gav nogen mening, den var ikke fræk eller god. Efter massagen havde jeg faktisk lidt ondt i min fod som gjorde jeg ikke kunne sove om natten, heldigvis er det vist forsvundet i dag. 

Sexen var ringe, og blowjobet før var 1/10. 

De skriver altid de har nye piger men der er aldrig nye piger og så vidt jeg kan se (3-4 besøg over 7 års tid) arbejder der kun 1-2 piger der normalt.

Jeg har aldrig fået en god massage der over som sagt flere besøg, stedet er nu opgivet helt.

Gav 1000,- for fuld pakke, men er ikke helt sikker på hvad det dækkede over (fik massage+2 min dårlig blowjob samt sex, alt med gummi)

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg

Link til indlæg
stifmeister skrev, 1 time siden:

Tak for warning brother.

Tak, men det er bare så skod at der ikke er nogen gode steder i Horsens -:(. 

Bliver ved med at håbe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber hende "mi mi" med de stooore kommer tilbage. Hun var god. 

Nok ikke alles smag pga størrelsen, og her tænker jeg ikke kun babserne. Men hun er sød og serviceminded. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hvis det er thai, var hende der hedder Rainbow her også meget kort, hun var god og nogen store dejligt bryster. Men det var vist en privat bolig og et sted der ikke er aktiv mere. 

Kender ikke Mi mi, men ser lige på hende og håber hun vender tilbage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, 1 time siden:

Tak, men det er bare så skod at der ikke er nogen gode steder i Horsens -:(. 

Bliver ved med at håbe.

Der ligger da et fint sted i Smedegade 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 3 timer siden:

Var forbi først, det var lukket i går (13/2-22) og så ikke åben ud mere. 

Men det er åben og havde bare lige lukket i går?

Har kørt forbi mange gange i Smedegade, når der har været annonceret. De bruger ikke lys i vinduet

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 10 timer siden:

Nej der er ikke lys i skiltet mere. Der ringes og aftales tid.  Hun er på al

8000

Link please hvis du vil

mvh L

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 19 minutter siden:

Hun er en bestemt dame.

Får du lidt smæk i nummi?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej ingen smæk i nummi. 

Hun er en kvinde der ikke gider så meget pis. 
I have the pussy i make the rules.  

Spørg nu ikke om hun pisser på mig. :biggrin:

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, den 14.2.2022 at 14:50:

Ja hvis det er thai, var hende der hedder Rainbow her også meget kort, hun var god og nogen store dejligt bryster. Men det var vist en privat bolig og et sted der ikke er aktiv mere. 

Kender ikke Mi mi, men ser lige på hende og håber hun vender tilbage :)

Kan klart anbefale mi mi, virkelig god gfe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var det første thai sted jeg kom ind til okt 2022 rent tilfælde  de sprang op af sofaen og spurgte om jeg skulle have pakken til 1000kr.  Mens hun stod og gned mig     Jo tak.     Da hun er færdig med at massere og skal til det jeg er kommet for , kommer den anden dame ind og siger  nr 2 pige 500kr.   Jo tak.       Afsted det gik. Mens den ene sad på hovedet red den anden mig og omvendt  slikke og bruge finger gjorde jeg også grundigt på den ene. Jeg tog dem bagfra op ad briksen ståendene  det var det bedste  så kunne man mærke forskellen.   De er begge søde og stramme.  Brysterne er vist første generation silicone   Men jeg fik en på oplevelsen og skal ikke klage.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille-per skrev, for 1 time siden:

Det var det første thai sted jeg kom ind til okt 2022 rent tilfælde  de sprang op af sofaen og spurgte om jeg skulle have pakken til 1000kr.  Mens hun stod og gned mig     Jo tak.     Da hun er færdig med at massere og skal til det jeg er kommet for , kommer den anden dame ind og siger  nr 2 pige 500kr.   Jo tak.       Afsted det gik. Mens den ene sad på hovedet red den anden mig og omvendt  slikke og bruge finger gjorde jeg også grundigt på den ene. Jeg tog dem bagfra op ad briksen ståendene  det var det bedste  så kunne man mærke forskellen.   De er begge søde og stramme.  Brysterne er vist første generation silicone   Men jeg fik en på oplevelsen og skal ikke klage.   

Link 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...