den nysgerrige 312 Skrevet 11. September, 2013 Ved ikke om den ligger i rette forum - men hvordan ser det ud med thai piger i Amsterdam, nogle der også kan massere og gerne med nogle muligheder for afslutning. Nogle erfaringer om dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 11. September, 2013 Ved ikke om den ligger i rette forum - men hvordan ser det ud med thai piger i Amsterdam, nogle der også kan massere og gerne med nogle muligheder for afslutning. Nogle erfaringer om dette? Hvis du går ind på Google og søger på f.eks : Amsterdam Massage , fremkommer der en del links og et kort over A-dam med pins over hvor de forskellige steder ligger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 11. September, 2013 Har jeg gjort var mere nysgerrig efter at høre lidt om niveauet, priser, ydelser og evt rrfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 11. September, 2013 Har jeg gjort var mere nysgerrig efter at høre lidt om niveauet, priser, ydelser og evt rrfaringer Jeg tror, hvis du går lidt længere ned i søgehistoriken kommer du til nogle beretninger - evt. må du tilføje f.eks.: "Berichte" eller "stories" og mon ikke der er nogle af klinikkerne der angiver lidt priser - vil tro det ligger på ca. samme niveau som i Tyskland. Men jeg skal snart selv til Hamburg og vil nok satse på at besøge dette sted:http://www.thaihaus-hamburg.de/thai%20massage%20preise.htm som har nogle ret interessante tilbud 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 12. September, 2013 Tak jeg arbejder lidt videre og skal nok komme med en beretning derfra hvis jeg finder noget godt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike 283 Skrevet 12. September, 2013 Men jeg skal snart selv til Hamburg og vil nok satse på at besøge dette sted:http://www.thaihaus-hamburg.de/thai%20massage%20preise.htm som har nogle ret interessante tilbud Det ser da faktisk rigtigt interessant ud! Håber du smider en anmeldelse når du har været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 12. September, 2013 Det ser da faktisk rigtigt interessant ud! Håber du smider en anmeldelse når du har været der. Ellers er der andre interessante: http://www.modelle-hamburg.com/massageclubs.html Jeg tager lige et par dage til Hamburg, hvis der er nogen der vil med kører jeg fra Midtjylland mandag morgen - hjemad igen onsdag - send PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 12. September, 2013 Det er ikke for at være hverken sur eller negativ, men det handler ikke rigtig om thai piger i Amsterdam mere :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 12. September, 2013 Det er ikke for at være hverken sur eller negativ, men det handler ikke rigtig om thai piger i Amsterdam mere Det er bare for at du kan sammenligne og evt. finde sammenlignelige tilbud i Adam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 12. September, 2013 He he tak jeg er lidt ude efter alternativerne til pigerne i RLD, så tænkte lidt i retning af thai eller privat lejlighed. Kan du komme med gode erfaringer fra settin i Polen også, så er de også velkomne :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 12. September, 2013 He he tak jeg er lidt ude efter alternativerne til pigerne i RLD, så tænkte lidt i retning af thai eller privat lejlighed. Kan du komme med gode erfaringer fra settin i Polen også, så er de også velkomne RLD ? Desværre har jeg ikke erfaringer fra Polen - smid det hellere op i en ny tråd - eller se om der ikke kører en allerede? Men ellers er fætter Bing en god hjælper 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 12. September, 2013 RLD - red light district. Ser ellers spændende ud det du har fundet i Hamburg, du må gerne sende en pb når du har været der, overvejer lidt at køre derned på onsdag. Medmindre jeg finder ligende i Flensburg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg