Hop til indhold
den nysgerrige

Thai piger amsterdam

Recommended Posts

Ved ikke om den ligger i rette forum - men hvordan ser det ud med thai piger i Amsterdam, nogle der også kan massere og gerne med nogle muligheder for afslutning. Nogle erfaringer om dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om den ligger i rette forum - men hvordan ser det ud med thai piger i Amsterdam, nogle der også kan massere og gerne med nogle muligheder for afslutning. Nogle erfaringer om dette?

Hvis du går ind på Google og søger på f.eks : Amsterdam Massage , fremkommer der en del links og et kort over A-dam med pins over hvor de forskellige steder ligger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har jeg gjort ;-) var mere nysgerrig efter at høre lidt om niveauet, priser, ydelser og evt rrfaringer

Jeg tror, hvis du går lidt længere ned i søgehistoriken kommer du til nogle beretninger - evt. må du tilføje f.eks.: "Berichte" eller "stories" og mon ikke der er nogle af klinikkerne der angiver lidt priser - vil tro det ligger på ca. samme niveau som i Tyskland.

Men jeg skal snart selv til Hamburg og vil nok satse på at besøge dette sted:http://www.thaihaus-hamburg.de/thai%20massage%20preise.htm som har nogle ret interessante tilbud 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg skal snart selv til Hamburg og vil nok satse på at besøge dette sted:http://www.thaihaus-hamburg.de/thai%20massage%20preise.htm som har nogle ret interessante tilbud 8-)

Det ser da faktisk rigtigt interessant ud! Håber du smider en anmeldelse når du har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser da faktisk rigtigt interessant ud! Håber du smider en anmeldelse når du har været der.

Ellers er der andre interessante: http://www.modelle-hamburg.com/massageclubs.html

Jeg tager lige et par dage til Hamburg, hvis der er nogen der vil med kører jeg fra Midtjylland mandag morgen - hjemad igen onsdag - send PB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke for at være hverken sur eller negativ, men det handler ikke rigtig om thai piger i Amsterdam mere :-)

Det er bare for at du kan sammenligne og evt. finde sammenlignelige tilbud i Adam

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he tak :-) jeg er lidt ude efter alternativerne til pigerne i RLD, så tænkte lidt i retning af thai eller privat lejlighed.

Kan du komme med gode erfaringer fra settin i Polen også, så er de også velkomne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he tak :-) jeg er lidt ude efter alternativerne til pigerne i RLD, så tænkte lidt i retning af thai eller privat lejlighed.

Kan du komme med gode erfaringer fra settin i Polen også, så er de også velkomne :-)

RLD ? Desværre har jeg ikke erfaringer fra Polen - smid det hellere op i en ny tråd - eller se om der ikke kører en allerede? Men ellers er fætter Bing en god hjælper 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

RLD - red light district. Ser ellers spændende ud det du har fundet i Hamburg, du må gerne sende en pb når du har været der, overvejer lidt at køre derned på onsdag. Medmindre jeg finder ligende i Flensburg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...