fræk6 1050 Skrevet 13. Februar, 2022 Hej alle brug ikke for meget tid på dem her, medmindre du hygger dig med, også at bruge deres tid,,,,, jeg var venner med dem på snap - de ville sælge billeder og videoer osv.. jeg skrev jeg først vil mødes med dem, så vil jeg måske købe derefter. først var det helt ok - men faktisk umuligt at aftale- så fik pigen corona, og vi kunne ikke mødes, desværre. Hold da helt op jeg fik mange tilbud på div. Pakker med billeder osv. - men fastholdt vi skulle mødes først - nu har de så slettet mig på snap - jeg har efterfølgende prøvet at blive venner med dem igen - men de vil ikke have mig øvøv så mon de er fake, og bare vil sælge billeder - mon det er et par, eller en der udgiver sig som par- spændende om en her, på forumet har mødt dem???? https://annoncelight.dk/showad/337514 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3074 Skrevet 13. Februar, 2022 The never ending story............ God du ikke sendt penge, jeg sender heller aldrig penge, men tilbyder at hun kan få dem når vi mødes, og hvis de ikke vil mødes før de har fået sendt nogle penge - så var min mavefornemmelse sikkert helt rigtigt Forudbetaling = NEJ TAK! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 14. Februar, 2022 (edited) Alle de snap profiler der er da falske, alt hvor de ikke vil bekræfte hvem de er før man køber VIP eller andet er rent fusk, vil gå så langt som at jeg ikke tror på at en eneste kan finde et tilfælde hvor det ikke er og nej det er ikke piger. Redigeret 14. Februar, 2022 af Mand34Horsens 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg