Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus, Aromatic Thaimassage, Teglværksgade

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Ville opleve massagen m.m. i Nørre Alle. De kunne ikke modtage mig, så plan B kom i spil.

Kørte til Teglværksgade, fandt en P plads i nærheden, og ringede. Kl var 10,30 og pigen i telefonen svarede at jeg kunne komme om 15 min. Hun var på vej.

Ringede på som aftalt, og en ganske køn pige bød mig indenfor. Hun sikrede sig at det var mig der havde ringet.

Klinikken ligger i kælderen ( det gør de jo sådan nogen) Det var meget ryddeligt og rent. Pænt indrettet i en blandig af ny dansk stil, og thailandsk tradition. Rummene er små, men ok. Madrassen ligger på en forhøjning. Rene lagener og håndklæder, og et lunende fleece tæppe, da varmen ikke var helt oppe så tidligt på dagen.

Pigen Wynjowa, sådan circa, er slank, løber en del ser det ud til, og i et vældigt godt humør. Taler et absolut godt dansk. Eneste minus er lidt for meget makeup, og så har hun farvet det flotte sorte hår rødligt. Hader det :twisted:

Efter det obligatoriske besøg på toilettet ( pænt, rent og separat) for at sæbe hænder osv af, entrerede jeg briksen.

Fik en meget kompetent massage. Det var tydeligvis noget hun havde lært. Hun viste særlig opmærksomhed på skuldrene som jeg havde udpeget som problem område. Av, men godt.

Blev masseret både liggende på maven, siden, ryggen og siddende. Ikke meget antydning af mulighed for yderligere. Da hun stod bag mig, trykkede jeg hovedet ind mod hendes fyldige (sili barm, tror jeg) SÅ kom tilbuddet. HJ. Jeg ville gerne mere, men nix. Dernæst den klassiske - måske næste gang!. Spurgte om hun ville tage bluse og BH af, nix. Jeg måtte dog gerne snige hånden ind her og der.

HJ var lidt for hurtig. Ærgerligt der er så få der forstår at sådan et skal leges og ikke ordnes med turbo.

Fik tilbudt bad, og bad hende om at vaske olie og tigerbalsam af ryggen på mig. Ingen problem, men hun gik ikke med i bad. Man får en engangs vaskeklud med i badet. Igen den der lille ekstra ting. Bader er småt, separat og absolut indbydende.

Efter bad og påklædning, kom hun med en lille bakke med koldt vand, iskolde vandmelon stykker på en fin lille bakke med friske blomster. Der var lige det der ekstra der gør at man husker stedet. Vi sad og småsludrede om arbejde, lidt for få kunder og fælles bekendte havde vi også fandt vi ud af. Der er et lille og hyggeligt sludre "hjørne". Alt i den klinik er småt, men som nævnt funktionelt og dejligt rent. Der er f.eks. den smalle gang ved bad og toilet. En høj bred hylde fylder godt, men den er fyldt med lækre hvide håndklæder klar til brug.

Alt i alt en hyggelig time til normal pris, med en temmelig fit, flot og glad pige. Kunne godt finde på at komme igen. På vej ud fik jeg et stort knus, et kys og bemærkningen om at det havde været hyggeligt. Jeg gav hende ret, og sagde at næste gang ville jeg gerne hygge lidt mere. Hun smile og gav lilleelskeren et kærligt klem. De er gode sælgere de thaipiger :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Glemte lige at nævne at madrassen er en futon. De er ideelle til dette formål, bløde og alligevel meget faste.

Døren til massage kabinen er en foldedør, lavet i noget der lignede den plast man laver plisserede lampeskærme af. Ikke lydtæt altså.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun give Aarhuselsker ret i at den omtalte thai pige giver en fornuftig massage, over middel. Jeg har besøgt denne klinik ca 10 gange over de sidste par år og jo flere gang man kommer jo mere får man også tilbudt af extra ydelser, samt fuld pakke til de normale priser i Århus

Ud fra din beskrivelse så er der ejern du har fået massage af, enig med dig at hun godt kunne spare lidt på makeuppen. Der er som regl 3 på arbejde, ejeren som du beskriver også et par extra piger, som svinger lidt efter hvad dag du kommer.

Hvis du er god kunde så kan de også komme hjem til dig for massage med mere, også i weekenden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Århuselsker skrev:

"HJ var lidt for hurtig. Ærgerligt der er så få der forstår at sådan et skal leges og ikke ordnes med turbo"

Hørt!! Det er sjovt at det ikke praktiseres flere steder. Mærkeligt med 1 times langsom massage, og så skal banditten altid ordens med turbo - øv!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...