justforfun 16 Skrevet 13. Februar, 2022 Nogen der har været forbi her https://annoncelight.dk/showad/335071 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 147 Skrevet 13. Februar, 2022 (edited) Jeg var forbi tidligere på ugen. Jeg havde i god tid bestilt en time ved Lawan, og dette blev bekræftet på SMS. Ud fra tekst og billeder havde jeg håbet på en time med alt det gode. Da jeg ankom viste det sig at Lawan havde en fridag, og jeg blev henvist til May. Det blev så en time med HJ. Massagen var super, HJ til gengæld ikke noget særligt. Pigen var sød og pæn, fuldt tækkeligt påklædt, og lagde ikke op til berøring. Ingen pirring undervejs. Redigeret 13. Februar, 2022 af mrboobsnow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
triax 22 Skrevet 13. Februar, 2022 der kunne man godt fristes til at skulle et smut forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 27. December, 2022 Er det kun massage de tilbyder ? Eller mulighed for mere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg