Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Vi er et par som gerne vil prøve lidt nyt, så vi har besluttet os at få besøg i sengen. Vi har ikke stedet pga. børn, så vi vil gerne besøge en glædespige. En hurtig søgning viser at der ikke er mange det annoncere med den slags service og nogle af dem der gør er meget unge (uerfarne?) eller tilbyder hele paletten incl. uden gummi og White party og dem vil vi gerne undgå. Så mit simple spørgsmål, er der nogen der har erfaringer på området og evt. kan anbefale nogle piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Min erfaring generelt er, at pigerne nødvendigvis ikke har en fuldstændig udtømmende beskrivelse af, hvad de tilbyder og ikke tilbyder. 

Derfor, så synes jeg I sammen skal finde en pige, som I kunne se jer sammen med og så skriv til hende og forklar på en fin måde, hvad jeres ønske er. 

Har hun ikke lyst til at indfri jeres ønske, så find en anden og skriv til hende. 

Lad være med random at skrive til 10 piger af gangen. I kommer til at fremstå useriøse, hvis 3 af dem så skriver et langt fint skriv til jer, at hun gerne vil og I så ikke vil alligevel, fordi I allerede har aftalt noget med en anden. I/Du kan nemt komme til at fremstå som om, Du blot ønskede et fræk skriveri med en GP så. 

I har et seriøst ønske. Gå seriøst til værks og jeg er sikker på, at I godt kan finde en, som har lyst til at indfri jeres ønske.

Pøj pøj med det! 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 28 minutter siden:

Pøj pøj med det! 

Hej Søren

Tak for dit input, sætter pris på det

Vi er faktisk i gang med det du beskriver. Det er bare en kæmpe opgave som tager tid. Jeg oplever at pigerne ikke gider det der skriveri frem og tilbage, lange svartider eller intet svar. Og nøjes man med at skrive til 2-3 stykker, så kan der gå en dag med det uden at der kommer noget ud af det. Og så mistede jeg hurtigt overblikket og endte med et Excel ark og det tog alt det sjove ud af det hele

Så håbede på, at jeg kunne tage en genvej med det her indlæg, ved at trække på andres erfaringer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos Seduction Girls modtager flere af pigerne par, f.eks. Cille, der er på vagt i dag indtil kl. 16:00. 

Jeg har kun besøgt hende alene, og det var en stor succes.

Men gå ind på de forskellige piger og se hvad de tilbyder - eller ring til Telen og lad hende råde jer.

Redigeret af Krebs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Lad din kone/kæreste ringe til vedkommende i er interesseret i. Synes vedkommende det lyder interessant, kan i beskrive jeres ønsker og forventninger på mail.

Alt for mange gper får beskeder om at der ønskes en ekstra i sengen. Det er sjovt nok bare ikke muligt at snakke med mandens Q.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nysgerrig1234 skrev, for 32 minutter siden:

Hejsa

Tak for jeres input, sætter pris på dem alle :)

Vi er jo nok et par stykker, der vil glædes over en anmeldelse, når I har fundet den udkårne ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har ikke fundet den “udkårne” endnu. Kay svarer ikke og Mulley er taget til Fyn, @Annika.Sofia.A du er godt nok lækker, men vi har ikke den slags penge til sjov desværre :(

Vi kigger videre, men vil stadig gerne have nogle hints, hvis i kender til nogen som har erfaring med par og er gode til specielt pige delen :) Vi er selv helt nye i det her, så det kunne hurtigt blive øv med en uerfaren GP

Del dette indlæg

Link til indlæg

En vigtig detaljer er at de fleste GP'er vil have en tlf. samtale med kvinden først, der er åbenbart for mange mænd der har det som en fantasi uden at konen/kæresten vil være med.

Gælder nok ikke hvis i bare dukker på på et af bordellerne.

God vind, har selv prøvet det engang med en vi mødte i en sexklub.
Tom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen

Det her er nok ikke det helt rigtige sted på nettet at spørge om dette, men lur mig om der ikke skulle være nogle her med erfaring om dette..

Nu fik vi jo så prøvet en trekant med en ekstra pige og nu vil min kæreste gerne prøve en trekant med en ekstra fyr. Hvor finder bedst en fyr til dette? Det skal helst være en professionel der har prøvet det før og som kan guide os lidt. Han skal også have et sted, da vi ikke kan være hos os. Jeg er ikke til mænd, så det drejer sig kun om at det er pigen der skal være i centrum

Takker for hjælpen på forhånd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan anbefale dig at kontakte Frejdige Freja. Hun er biseksuel, og har både alderen og erfaringen til at give jer en god oplevelse (mere). 

Jeg har sammen med et par haft besøg af hende (dvs vi var fire) og det var en absolut god oplevelse. 

Hun fortalte at hun har en kæreste som hun kan tage med hvis I skal lave en MMFF - så er der nok til alle:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...