Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/337414

Jeg havde besøg af denne søde og lækre pige i fredags, totalt fast og lækker krop, sødt væsen og selvom hun ikke er så god til engelsk kommunikerede vi via hendes Iphone uden problemer. 

Jeg havde valgt shower og cim og hun leverede til UG, alt i alt en hyggelig og dejlig aften.


Hun kan helt klart anbefales 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RDV skrev, den 13.2.2022 at 09:21:

https://annoncelight.dk/showad/337414

Jeg havde besøg af denne søde og lækre pige i fredags, totalt fast og lækker krop, sødt væsen og selvom hun ikke er så god til engelsk kommunikerede vi via hendes Iphone uden problemer. 

Jeg havde valgt shower og cim og hun leverede til UG, alt i alt en hyggelig og dejlig aften.


Hun kan helt klart anbefales 

Thank you babe for this review about our meeting <3 Hope to see you soon :wub:  It was very nice time with you  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, den 13.2.2022 at 13:30:

Hvad kostet sådan en omfang :)

Det står i hendes annonce 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for kort tid siden i Århus. Hun befinder sig på en velkendt sted på Vester Àlle. Betalte for en standard service på 45 min. 

Hun er smuk og dejlig. Der er kommet nye og flere tatoveringer på hendes krop. Hun levede sig godt i GFE hvor hun virkelig nydte akten med alt hvad det indeholder. Tunge kys var hun fantastisk til. 

To minus ting jeg oplevede:

1. Hun skrev på sin mobil flere gang. Selv da jeg kom ind og mens vi holte små pauser. Det var forstyrrende. Hun beklagede med at det var sms med familien. 

2. Jeg blev snydt for næsten 10 min. Hendes alarm ringer hvor hun så siger der er 5 min tilbage også følger man sig presset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...