Hop til indhold
Storstrafferen

Fkk i Nordtyskland

Recommended Posts

Er der overhovedet nogen klubber i Nordtyskland længere, jeg mener sådan tæt ved grænsen? Jeg har begrænset erfaring med Fkk, men er ret hooked på konceptet. Har kun været på en der vistnok var P club ved Flensburg en gang for måske 5 år siden. Findes der mon stadig steder hvor man kun betaler ved indgangen, og så er der ellers flat-rate ubegrænset sex, eller var der noget med at det blev stoppet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både og… men som udgangspunkt Fkk i det nordligste Tyskland. Steder man kan nå på en dagstur over grænsen….. jeg kan ikke helt finde ud af om P club er permanent lukket?

Og ja, jeg ved godt at Fkk er meget andet end bordel-klubber. Men der er altså ikke nudist strande jeg søger ;-)

Redigeret af Storstrafferen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, den 12/2/2022 at 17:15:

Er der overhovedet nogen klubber i Nordtyskland længere, jeg mener sådan tæt ved grænsen? Jeg har begrænset erfaring med Fkk, men er ret hooked på konceptet. Har kun været på en der vistnok var P club ved Flensburg en gang for måske 5 år siden. Findes der mon stadig steder hvor man kun betaler ved indgangen, og så er der ellers flat-rate ubegrænset sex, eller var der noget med at det blev stoppet?

Jeg ved ikke hvordan reglerne er nu med hensyn til flat-rate klubber. Men da jeg var på besøg på én for nogle år siden, så var scenen for meget discount efter min smag. Damerne var for såvidt villige nok og spillede op, og det kan vi jo godt lide - men altså, de var ikke ret sexede. Der var ikke nogen sprøde 20-årige lamseben imellem - og maden var elendig. Så det er ikke et koncept jeg opsøger igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Steindamm i Hamburg har du så nogenlunde sex-garanti:

https://www.spafrivol.de/

Men søg lige her på fora nærmere omkring, hvordan det foregår, så du ikke spilder din tid - ellers synes jeg du burde besøge:

https://www.saunaclub-harmony.com/

Søg også nærmere på fora

Klubben er bare ikke så nem at komme til med offentlige transportmidler - og du må enten gå det sidste stykke eller tage en taxa ;-)

- når du skal ind til centrum af Hamburg igen eller bare til en U-Bahn-station ud på aftenen, vil jeg anbefale dig at spørge nogle af de andre herrer om kørelejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...