Hop til indhold

Dior i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen

Jeg vil meget gerne dele en fantastisk oplevelse i Aalborg.

Jeg havde set denne frække annonce:

https://annoncelight.dk/showad/330803

Jeg skrev til Dior og bestilte en tid.

Jeg bestilte 45 min for 1000 kr og jeg fortryder det ikke. En diskret indgang bag gaden kunne jeg godt lide, og en meget smuk kvinde tog imod mig, hun taler meget godt engelsk. Vi gik gennem stuen og nedenunder.
Jeg tager mit tøj af, Dior gav mig et vådt, varmt blowjob, hun sugede mig så dybt og fantastisk, min pik var så hård, hamrende og klar. vi skiftede til 69, hvor jeg slikker hende, indtil hun var våd. Jeg kneppede hende missionær og tog hendes smukke fødder på mit bryst. Jo hårdere jeg kneppede hende, jo mere stønnede hun og nød det. Så begyndte jeg at kneppe hendes doggystyle og slog hendes stramme røv. Hendes røv er rund og passer perfekt til at kneppe meget hårdt, og at tage fat i hendes baller, mens hun får den hårdt. Så puttede hun olie mellem sine bryster, og jeg kneppede hendes bryster. Hun suttede min pik med perfekt brug af tungen og min pik eksploderede. wow hun er utrolig. En rigtig nymfoman.
Hot, dampende og fantastisk sex.. sikke en røv.

Skrevet

Hej 

Lyder som en fantastisk oplevelse du har haft med hende. Skal vist også forbi hende. Havde hun hår forneden?

Skrevet

Nu er du ny bruger og jeg vil egentlig blot støtte op om din anmeldelse og skrive, at sådan som du beskriver Dior har jeg også oplevet hende - godt nok for et lille års tiden siden, men alligevel. 

Dior er en flot, fræk og en temmelig vild pige, der er med på lidt af hvert. 

Skrevet
  • Author

Ja det er hun godt nok.. en fed oplevelse for mig ihvertfald 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.