sydjyden 109 Skrevet 12. Februar, 2022 OBS - 100% nostalgi og historieskrivning… Jeg skriver ikke loge adressen præcist, men husnummer i den lave ende Mener dominaen i kælderen kaldte sig Frøken Kirsten - og jeg kredsede om hende og telefonsvareren i nogle unge år omkring årtusindeskiftet. Fik aldrig samlet mod til det, hvilket selvfølgelig er fortrudt mange gange siden. Nogen der kan huske hende - og var hun så god, som min forestilling gør hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 12. Februar, 2022 sydjyden skrev, for 51 minutter siden: OBS - 100% nostalgi og historieskrivning… Jeg skriver ikke loge adressen præcist, men husnummer i den lave ende Mener dominaen i kælderen kaldte sig Frøken Kirsten - og jeg kredsede om hende og telefonsvareren i nogle unge år omkring årtusindeskiftet. Fik aldrig samlet mod til det, hvilket selvfølgelig er fortrudt mange gange siden. Nogen der kan huske hende - og var hun så god, som min forestilling gør hende? Nu ved jeg jo ikke, hvordan din forestilling var, men ja, Frøken Kirsten var en spændende kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PPE Skrevet 12. Februar, 2022 (edited) Jeg husker også tydeligt Kirsten. Jeg kom der meget. Hun introducerede mig for mange spændende retninger indenfor BDSM. Det var en veludstyret kælder med mange muligheder. Husker tydeligt deres slaveevents. Synd der ikke er mange BDSM muligheder i Aarhus længere. Redigeret 12. Februar, 2022 af PPE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 12. Februar, 2022 PPE skrev, for 4 minutter siden: Jeg husker også tydeligt Kirsten. Jeg kom der meget. Hun introducerede mig for mange spændende retninger indenfor BDSM. Det var en veludstyret kælder med mange muligheder. Husker tydeligt deres slaveevents. Synd der ikke er mange BDSM muligheder i Aarhus længere. Lyder spændende! Hvordan vil du beskrive hende, fysisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PPE Skrevet 12. Februar, 2022 Nu er det mange år siden, men hun var meget almindelig af statur. Sød og rar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 12. Februar, 2022 Hun var lidt robust, uden hverken at kunne kaldes fed eller buttet, og vel omkring 170 høj. Dejlige store bryster, kvindelige former, frække øjne og et blik, der bare sagde "Jeg bestemmer" Første gang jeg besøgte hende, startede hun med at fortælle lidt om mulighederne, hun kunne jo godt se, jeg var lidt ung og uerfaren, mens jeg stod der og nikkede anerkendende til hendes ord. Da hun var færdig med at fortælle, tog hun godt fat i skridtet på mig, klemte og spurgte "skal vi lege?" Ja tak, det skulle vi ... Ved mit sidste besøg hos hende (i kælderen), skrev hun en seddel, og gav mig i hånden på vej ud. Ring til mig, sagde hun. Hun havde skrevet sit rigtige navn og private tlf.nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PPE Skrevet 12. Februar, 2022 Jeg kan også huske Kirsten for at introducere mig til “slavetøs”-rollen. Der lærte jeg at gå i høje hæle, være sminket og slikke pik. Sikkert på nogle af eroguide ærede brugere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 12. Februar, 2022 Tak for det :-) lyder ganske rigtig til, at jeg missede en mulighed der. Der kommer heldigvis andre ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky Guy 42 Skrevet 17. Februar, 2022 (edited) Jeg kan huske tilbage på Århus SM Center i en kælder på Randersvej. Har især gode minder om gyngen. Redigeret 17. Februar, 2022 af Lucky Guy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg