Hop til indhold
sydjyden

For år tilbage, Århus, Randersvej, kælder - Kirsten?

Recommended Posts

OBS - 100% nostalgi og historieskrivning…

Jeg skriver ikke loge adressen præcist, men husnummer i den lave ende :-)

Mener dominaen i kælderen kaldte sig Frøken Kirsten - og jeg kredsede om hende og telefonsvareren i nogle unge år omkring årtusindeskiftet. Fik aldrig samlet mod til det, hvilket selvfølgelig er fortrudt mange gange siden.

Nogen der kan huske hende - og var hun så god, som min forestilling gør hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydjyden skrev, for 51 minutter siden:

OBS - 100% nostalgi og historieskrivning…

Jeg skriver ikke loge adressen præcist, men husnummer i den lave ende :-)

Mener dominaen i kælderen kaldte sig Frøken Kirsten - og jeg kredsede om hende og telefonsvareren i nogle unge år omkring årtusindeskiftet. Fik aldrig samlet mod til det, hvilket selvfølgelig er fortrudt mange gange siden.

Nogen der kan huske hende - og var hun så god, som min forestilling gør hende? 

Nu ved jeg jo ikke, hvordan din forestilling var, men ja, Frøken Kirsten var en spændende kvinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker også tydeligt Kirsten. Jeg kom der meget. Hun introducerede mig for mange spændende retninger indenfor BDSM. Det var en veludstyret kælder med mange muligheder. Husker tydeligt deres slaveevents.

Synd der ikke er mange BDSM muligheder i Aarhus længere.

Redigeret af PPE

Del dette indlæg


Link til indlæg
PPE skrev, for 4 minutter siden:

Jeg husker også tydeligt Kirsten. Jeg kom der meget. Hun introducerede mig for mange spændende retninger indenfor BDSM. Det var en veludstyret kælder med mange muligheder. Husker tydeligt deres slaveevents.

Synd der ikke er mange BDSM muligheder i Aarhus længere.

Lyder spændende! Hvordan vil du beskrive hende, fysisk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var lidt robust, uden hverken at kunne kaldes fed eller buttet, og vel omkring 170 høj. Dejlige store bryster, kvindelige former, frække øjne og et blik, der bare sagde "Jeg bestemmer" :)

Første gang jeg besøgte hende, startede hun med at fortælle lidt om mulighederne, hun kunne jo godt se, jeg var lidt ung og uerfaren, mens jeg stod der og nikkede anerkendende til hendes ord. Da hun var færdig med at fortælle, tog hun godt fat i skridtet på mig, klemte og spurgte "skal vi lege?" Ja tak, det skulle vi ...

Ved mit sidste besøg hos hende (i kælderen), skrev hun en seddel, og gav mig i hånden på vej ud. Ring til mig, sagde hun. Hun havde skrevet sit rigtige navn og private tlf.nr. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også huske Kirsten for at introducere mig til “slavetøs”-rollen. Der lærte jeg at gå i høje hæle, være sminket og slikke pik. Sikkert på nogle af eroguide ærede brugere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...