Hop til indhold

Tips til anal ... uden uheld.

Featured Replies

Skrevet

Frit slag for gode råd: hvordan sikrer man en god og renlig anal-oplevelse. Kan gudinderne afvise kundens ønske om anal hvis hun har en "dårlig dag". Hvad er glædespigens bedste trick?

Og har mændene nogle tip. Der er jo noget på menuen som hedder "græsk til ham", men er der gode råd til forberedelsen af dette, så det bliver en ren oplevelse.

Heldigvis er forumet anonymt, så fyr løs. :)

Skrevet

Kan gudinderne afvise kundens ønske om anal hvis hun har en "dårlig dag".

Pigerne har jo deres gode ret til at afvise en mand hvis det skulle være, så selvfølgelig har de også lov til at afslå anal. Men så skal de bare heller ikke forvente vi betaler det ekstra, så hvis ydelsen allerede er betalt, ja så må det være fair at få refunderet noget af beløbet.

Skrevet

Frit slag for gode råd: hvordan sikrer man en god og renlig anal-oplevelse. Kan gudinderne afvise kundens ønske om anal hvis hun har en "dårlig dag". Hvad er glædespigens bedste trick?

Og har mændene nogle tip. Der er jo noget på menuen som hedder "græsk til ham", men er der gode råd til forberedelsen af dette, så det bliver en ren oplevelse.

Skyl ud! Accepter at "hullet" ikke er ens hver dag og anerkend at der kan komme afføring ud.

Så selvfølgelig kan jeg som pige sige fra i tlf på en dårlig dag. Jeg siger også fra, hvis min gæst midt i det hele gerne vil analt, det kan jeg ikke finde ud af mentalt at omstille mig på midt i det.

Skrevet

Selvfølgelig kan en pige afvise at modtage analt hvis hun har en dårlig dag eller hun opdager du er for stor, jeg har oplevet at honoraret for analt blev på bordet til seancen var ovre med begrundelsen 'lad os se om det overhovedet bliver til analt' - det blev det og hun tog bare pengene med ud da vi var færdige .

Flere dominaer - b. l. a. Cherie, har anvisninger på deres hjemmeside til hvordan du kan forberede dig på at skulle modtage græsk , øv dig et par gange , og på dagen skal du være i god tid med forberedelserne så du ikke risikerer der drypper 'bævand' ned af dine lår nå hun giver dig den i doggystyle :D

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.