Hop til indhold

Jesik Århus .fantastisk btb med store naturlige bryster

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte jesik i aften .

https://annoncelight.dk/showad/331801

besøgte hende i sidste uge i Odense og blev nød til at prøve igen . Og det var en kæmpe oplevelse for mig . 
førs og farm billederne er hende 100%. Flot kvinde med gode former, fabelagtig stor naturlige bryster, og blid og varm personlighed. 
massegen starter som blid berøring over hele kroppen , hun mærke  stile og roligt kroppen. Mig på maven ,og hun er nøgen gnider sig med sine bryster på min ryk . Dejligt . Ged ikke vente så vender jeg om , jeg vil gerne se hende , og have øje kontakt , og syn af gudinde krop . 
det blev til btb på min ansigt og bryst og underlivet . Jeg er i paradis . Så vender hun om men numsen mod min ansigt . Jeg spørger om jeg kan silke hende , selvfølgelig ser hun . Jeg gøre mig umage og gøre det beste jeg har lært i min lange liv . Kan mærke at hun nyder det , og hun rører ved mig på et sensuelt mod i Hele kroppen , og mine heder er over det hele , men ikke ind i skaden . Nu er jeg Mount etna , Saint Helens , og pinatubo til sammen . 
der få jeg en langsom hendjob hvor lavaen kommer ud Big time. Wawwww. 
alt det er for 1200 for en time. 
hvis i du kan lide virkelig sensuelt oplevelse , så go for it . 

Redigeret af Betelgeuse1965

• 1 month later...
Skrevet
Betelgeuse1965 skrev, den 11.2.2022 at 21:49:

Jeg besøgte jesik i aften .

https://annoncelight.dk/showad/331801

besøgte hende i sidste uge i Odense og blev nød til at prøve igen . Og det var en kæmpe oplevelse for mig . 
førs og farm billederne er hende 100%. Flot kvinde med gode former, fabelagtig stor naturlige bryster, og blid og varm personlighed. 
massegen starter som blid berøring over hele kroppen , hun mærke  stile og roligt kroppen. Mig på maven ,og hun er nøgen gnider sig med sine bryster på min ryk . Dejligt . Ged ikke vente så vender jeg om , jeg vil gerne se hende , og have øje kontakt , og syn af gudinde krop . 
det blev til btb på min ansigt og bryst og underlivet . Jeg er i paradis . Så vender hun om men numsen mod min ansigt . Jeg spørger om jeg kan silke hende , selvfølgelig ser hun . Jeg gøre mig umage og gøre det beste jeg har lært i min lange liv . Kan mærke at hun nyder det , og hun rører ved mig på et sensuelt mod i Hele kroppen , og mine heder er over det hele , men ikke ind i skaden . Nu er jeg Mount etna , Saint Helens , og pinatubo til sammen . 
der få jeg en langsom hendjob hvor lavaen kommer ud Big time. Wawwww. 
alt det er for 1200 for en time. 
hvis i du kan lide virkelig sensuelt oplevelse , så go for it . 

Jeg var der igår igen , super oplevelse . Virkelig flot kvinde med flot krop og personlighed . 

Skrevet

Der plejer vist at være et par piger på adressen. Er der nogen der ved hvem der er lige nu ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.