Hop til indhold

Recommended Posts

Starte lige ud med nogle store ord.... DEN PERFEKTE OPLEVELSE (For mig)

Har besøgt Margo i dag og dette var uden tvivle den bedste oplevelse jeg har haft med en GP. Kontakt til hende er nemt, og hendes engelsk er godt.

Da jeg kom indenfor, var det er stort rum med en god stor seng, er der stod hun påklædt mit ønskede outfit, og så bare fandens lækker ud. Vi starter med at kysse lidt og jeg får lov til at udforske de hendes fantastiske lækker MILF krop. Gal hun har nogle gode bryster. 

Efter jeg har slikket hende og vi har prøvet et par forskellige stillinger, vil jeg gerne give hende sprøjteorgasme, da det stod i hendes annonce at det tilbød hun. og endelig en piger der kan give hvad hun tilbyder. Hun sprøjtede ud over sengen og jeg havde bare det største smil imens :)

Hun begyndte også at ride mig, og når en lækker MILF som hendes forsvinder alle verdens problemer lige i en kort stund. Det følte fantastisk, og det gjorde det kun bedre at have hende at kigge på, Hendes MILF krop er VILD LÆKKER.

 

Hvis man SKAL finde noget negativt er et at stedet ikke ligger det mest diskrete sted. 

 

PIge 10/10

Sex 10/10

Sted 7/10 (selve stedet er ikke særlig diskret, men inde hvor akten sker var rent, hyggeligt og gjort klar til sjov)

er der chance for gentagelse??    Jeg kommer uden tvivl og besøger hende mange gange igen, bedste oplevelse med GP til dato, og der skal godt nok meget til at ændre det

LInk: https://annoncelight.dk/showad/325504 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montesquieu skrev, den 19.2.2022 at 15:45:

Annoncen eksisterer ikke længere. 
 

Det var vist en kort fransk visit. 
 

Altid øv at læse en anmeldelse, hvor annoncen så ikke længere eksisterer. 

Sikker thedude69, der har skræmt hende væk :-) Eller gemt hende så han har hende for sig selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montesquieu skrev, den 19.2.2022 at 15:45:

 

Så er annoncen aktiv igen, og nu med video og flere billeder af Margo !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 23 timer siden:

Er billeder og video på annoncen vellignende. Og hvad koster en tur hvor hun sprøjter

billeder og video er 100% hende.. og betalte ikke extra hvor hun sprøjtede :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 16.3.2022 at 13:15:

Hvad betalte du og hvor længe 

Ring da og spørg om prisen for lige nøjagtig det du ønsker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Bosse1910 skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen der ved hvad der blev af Margo. Kan ikke finde hende. 

Hun er i Århus skulle jeg mene

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, den 11.2.2022 at 15:56:

Starte lige ud med nogle store ord.... DEN PERFEKTE OPLEVELSE (For mig)

Har besøgt Margo i dag og dette var uden tvivle den bedste oplevelse jeg har haft med en GP. Kontakt til hende er nemt, og hendes engelsk er godt.

Da jeg kom indenfor, var det er stort rum med en god stor seng, er der stod hun påklædt mit ønskede outfit, og så bare fandens lækker ud. Vi starter med at kysse lidt og jeg får lov til at udforske de hendes fantastiske lækker MILF krop. Gal hun har nogle gode bryster. 

Efter jeg har slikket hende og vi har prøvet et par forskellige stillinger, vil jeg gerne give hende sprøjteorgasme, da det stod i hendes annonce at det tilbød hun. og endelig en piger der kan give hvad hun tilbyder. Hun sprøjtede ud over sengen og jeg havde bare det største smil imens :)

Hun begyndte også at ride mig, og når en lækker MILF som hendes forsvinder alle verdens problemer lige i en kort stund. Det følte fantastisk, og det gjorde det kun bedre at have hende at kigge på, Hendes MILF krop er VILD LÆKKER.

 

Hvis man SKAL finde noget negativt er et at stedet ikke ligger det mest diskrete sted. 

 

PIge 10/10

Sex 10/10

Sted 7/10 (selve stedet er ikke særlig diskret, men inde hvor akten sker var rent, hyggeligt og gjort klar til sjov)

er der chance for gentagelse??    Jeg kommer uden tvivl og besøger hende mange gange igen, bedste oplevelse med GP til dato, og der skal godt nok meget til at ændre det

LInk: https://annoncelight.dk/showad/325504 

 

Redigeret af TheDude69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...