Hop til indhold
Bosse

Trekant med Københavns to dronninger!

Recommended Posts

Undskyld min dansk-svensk. Jeg prøver at skrive på dansk og håber det er bedre end hvis jeg brugt google translate

Ibland føler man sig priviligeret, det er nydeligt vejr og to virkeligt exceptionelle kvinder er i København. Jeg har tidigere mødt Naia og Nadia hver for sig men hade idag en trekant med dem og det blev et minde for livet. Jeg hade store forventninger om vad som skulle ske og havde ventet ett par måneder på at de begge to skulle være her på samme gang som jeg havde mulighed at besøge dem, det ente med at være langt bedre en jeg hade håbet på.

Jeg har tidigere besøgt både Naia og Nadia. De ligner hindanden meget, de er begge virkeligt aktive og serviceminded. Deres udseende og humør kan man ikke sige noget negativt om, der er begge kvinnor i en liga langt over mig og jeg hade drømt om at møde dem når jeg var i deres alder. Jeg har aldrig gået fra et møde med nogen af dem uden et så stort smil på, så alle man møder ude på gaden kan gætte på hvad man har lavet.

Jeg er ikke så meget for FFM trekanter da jeg bliver ophidset af at se en kvinde nyde af sex og det er svært nok at tilfredstille en ad gangen. Så jeg sendte dem begge en besked først og spurte hvis det var muligt at de hyggede sig med hinanden og ikke fokuserede så meget på mig. Jeg er meget glad at jeg spurte fordi der var ingen berøringsangst mellem dem og jeg fik mange minder for livet. Tidigere trekanter jeg har haft med GPer, så har det oftest blivet at jeg har styret vad som skete. Nadia og Naia er meget bedre til sex en mig så jeg er glad for at de tog lidt styring og kom med forslag på positioner så vi alle sammen kunde få nydelse på samme gang. Næste gang (og ja, dette skal jeg definitivt genopleve) håber jeg at det bliver endu mere af det.

Jeg har tidigere haft trekanter der det føles som at man har sex med to piger, men en ad gangen så at sige. Denne her gang var det ikke mange øjeblik under den time jeg var der som der ikke var fysisk kontakt mellem alle tre på en eller anden måde. Jeg kan virkeligt godt lide blowjobs, både Naia og Nadia er dronninger på det og det blev definitivt ikke værre når de var to om det.

Det eneste minus er at det er halvt umuligt at ikke sige fejl navn i øjeblikkets hede.

Redigeret af Bosse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg har også haft fornøjelsen af FFM trekanter. Både nogle jeg betalte for og en del i det “uprofessionelle miljø”.  Kendetegnet for begge miljøer er i min optik at det kun virker når pigerne reelt har lyst til både F og M. Når det er med fokus på M så bliver det tæt på stressende at tilfredsstille begge F.

Jeg er stadig tændt på tanken, men min erfaring siger mig at George Michæel havde ret - “sexis Best when it is one on one”

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke så mange billeder af Naia eller er det bar mig der ikke kan finde hinde ander stæder ? 

er klat på udkig efter en fræk trekant 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld for den sedvanlige svensk-dansk.

Jeg hade oprindeligt lavet en aftale med Nadia om at besøge hende når hun kom tilbage (siste gang jeg besøgte hende sade hun at hun skulle komme retur den 2:e marts).

At Naia også skulle komme igår viste jeg ikke om, så det var en positiv overraskelse når jeg fandt det ud.

1877182273_Skrmavbild2022-03-03kl_13_26_14.jpg.64a3241c9a414ebfc4e8f975f4bce746.jpg

Det nemme svar var JA! Og besøgte dem for andre gang nu til morgenen. En time gik virkeligt hurtigt men det var lige så godt denne her gang og jeg tror jeg har fået det bedste BJ nogensinde nu. De er begge to virkeligt gode til BJ separat, og dem på samme gang er noget av det beste jeg har erfaret. 

Redigeret af Bosse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dokteren skrev, den 11.2.2022 at 19:09:

Tak for anmeldelsen! Har mødt dem begge hver for sig og kan kun forestille mig hvor vildt det må have været! 

Jeg har træffet dem et par gange tidigare hver for sig og det blev ikke værre med dem tilsammen. :P

Redigeret af Bosse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse skrev, for 11 timer siden:

Undskyld for den sedvanlige svensk-dansk.

Jeg hade oprindeligt lavet en aftale med Nadia om at besøge hende når hun kom tilbage (siste gang jeg besøgte hende sade hun at hun skulle komme retur den 2:e marts).

At Naia også skulle komme igår viste jeg ikke om, så det var en positiv overraskelse når jeg fandt det ud.

1877182273_Skrmavbild2022-03-03kl_13_26_14.jpg.64a3241c9a414ebfc4e8f975f4bce746.jpg

Det nemme svar var JA! Og besøgte dem for andre gang nu til morgenen. En time gik virkeligt hurtigt men det var lige så godt denne her gang og jeg tror jeg har fået det bedste BJ nogensinde nu. De er begge to virkeligt gode til BJ separat, og dem på samme gang er noget av det beste jeg har erfaret. 

Hej Bosse

Skrev hun til dig uopfordret? At hun er tilbage osv. Eller har du sagt god, for at hun måtte det. 

Kunne måske selv overveje hende pba. af blandt andet denne anmeldelse. Men tør ikke risikere at tøsen skriver til en efterfølgende på whatsapp, af åbenlyse grunde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
handsome_devil skrev, for 3 timer siden:

Hej Bosse

Skrev hun til dig uopfordret? At hun er tilbage osv. Eller har du sagt god, for at hun måtte det. 

Kunne måske selv overveje hende pba. af blandt andet denne anmeldelse. Men tør ikke risikere at tøsen skriver til en efterfølgende på whatsapp, af åbenlyse grunde :)

Vi har haft en løbende kommunikation inden da, så det var ikke uopfordret og hun viste at hun kan skrive til mig på whatsapp (har dem som arkiveret og fjerner notifikationer). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse skrev, for 43 minutter siden:

Vi har haft en løbende kommunikation inden da, så det var ikke uopfordret og hun viste at hun kan skrive til mig på whatsapp (har dem som arkiveret og fjerner notifikationer). 

Okay, cool. Tak for svar! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...