Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi N&N Thai Wellness forleden og fik 1 times massage. Jeg blev budt velkommen af en moden dame, som også startede med at give mig thai massage. Halvvejs ind i massagen kom der pludeseligt en yngre thai pige som også begyndte at give massage. Så vi endte med 4 hand massage uden at have bestilt det. Det var godt og blødt thai massage. Jeg kan ikke finde billeder på massørerne..

N&N Thai Wellness - Østerbro

Skrevet
massagechecker skrev, for 32 minutter siden:

Jeg var forbi N&N Thai Wellness forleden og fik 1 times massage. Jeg blev budt velkommen af en moden dame, som også startede med at give mig thai massage. Halvvejs ind i massagen kom der pludeseligt en yngre thai pige som også begyndte at give massage. Så vi endte med 4 hand massage uden at have bestilt det. Det var godt og blødt thai massage. Jeg kan ikke finde billeder på massørerne..

N&N Thai Wellness - Østerbro

Tak for anmeldelsen. Kan du præcisere yngre? Under 40 eller under 30? Og var der afslutning i form af HJ eller noget andet?

https://nnthaiwellness.dk/

Redigeret af nøddehaven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.