Hop til indhold

Dana, Kolding.

Featured Replies

Skrevet

Halløjsa folkens!

Er der nogen som har oplevelser, positive eller negative, med denne unge dame?:

https://annoncelight.dk/showad/262738

Jeg korresponderede med hende på sms for et par dage siden og det gik egentlig fint nok. Lige indtil hun sendte adressen, hvilket var fra et helt andet nummer end det vi havde kommunikeret på hidtil og med landekode 67. Jeg spurgte om hun havde skrevet til mig fra et andet nummer, men dette benægtede hun og sendte igen adressen fra det første nummer. Igen adspurgt, svarede hun at hun jo ikke vidste hvem jeg ellers havde skrevet med. Men jeg havde ikke skrevet med andre og adressen fra begge telefonnumre var den samme. Jeg studsede noget over det, især at hun benægtede ethvert kendskab til det andet nummer som jeg fik selv samme adresse fra, så jeg trak mig …

Anyone?!

Skrevet

Kan godt forstå at du studser over det, men det kunne jo være at pigen har mere end en telefon eller hun skifter taletidskort, måske. Jeg havde besøgt hende alligevel :D

Skrevet
  • Author
SødfyrJylland skrev, for 23 minutter siden:

Kan godt forstå at du studser over det, men det kunne jo være at pigen har mere end en telefon eller hun skifter taletidskort, måske. Jeg havde besøgt hende alligevel :D

Men hvorfor så på det stejleste benægte det?!?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.