Hop til indhold
Sport

Cattleya - Valhalla

Recommended Posts

Det er snart længe siden Corona ikke har sat en stopper for aktiviteterne, så nu hvor de hele er ved at normaliser sig igen var det tid til en lille udflugt på landet igen.

Fredag var en perfekt anledning til en sådan lille udflugt.

Det tog ikke lang tid at beslutte og arrangere et besøg hos den altid smilende Cattleya, og da jeg fandt ud af hun var i det lille hyggeligt hus i skovbrynet, var begejstringen stor.

Jeg har besøgt hende tidligere (mere end en gang) og vil helt klart komme til det igen, det bliver mere afslappet og naturligt jo mere man kender til hinanden, så der var egentlig ikke behov for den store forventningsafstemning vi gled bare som det mest naturlige i verden ind i hinandens arme.

Hun lod toppen falde og bund var allerede væk så der var ingen hindringer i vejen for den dejlige leg.

Over i sengen hende nederst, efter eget valg, klar til at modtage og ja det nød vi begge.

Så var det min tur til at nyde og Ja du må gerne - hold da op, der kunne det så være stoppet, alt for tidligt, sikke et syn jeg fik, det står lysende klart på nethinden.

Efter gensidig at have smagt på herligheden var det tid til lidt mere... Og her var brug for al min viljestyrke, for at trække og nyde det lidt længere ! 

Den veldrejet krop og det syn kan nemt løb helt af med kontrollen men vi nåede heldigvis at nyde hinanden en hel del mere...

Det var igen en af de rigtig gode oplevelser jeg havde med Cattleya og dem kommer der forhåbentlig mange flere, for hun er virkelig sød, naturlig og dejlig helt uden tilsætningsstoffer lige efter mit hoved. Dejlig før under og efter, for ja hun tager sig til nusseri og lidt small talk medens man puster lidt ud - det giver lidt nærhed og indsigt, og ikke følelsen af bare ind og ud i en fart, det værdsætter jeg i hvert fald.

Jeg skal have aftalt et nyt møde på et senere tidspunkt det er helt sikkert, hun får de bedste anbefalinger herfra med et stort 10 tal og pil op.

Fin dialog på Engelsk - og en fra naturens side dejlig, naturlig pige der ikke er forskrækket over nøgenheden og sin egen krop helt som den er og den er fin rigtig fin.

Der er tidligere skrevet om hende men det ændre ikke at hun  lige som god vin blive bedre og bedre, vi ses snart igen, for hvem vil ikke gerne smage på denne dejlige drue.. 

https://annoncelight.dk/showad/321092

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilslutter mig også jeres anbefaldinger af Cattleya, Hun er en ener, flot smuk Pige.

Der er samtidigt rigtig sød :-) Altid glad når man besøger hende.

Hun er en rigtig gudinde fra Valhalla ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, den 11.2.2022 at 11:08:

Hvor skal hun hen efter Valhalla?  Ja hun er i særklasse. Her er der ingen sammenhæng imellem pris og kvalitet.

Hun er i Kruså nu for første gang. Jeg er lidt bitter over at være på ferie når sådan en lækker pige kommer til min del af landet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en sød pige. Første gang jeg besøgte hende var hun lidt genert på en sød måde og hun gik all in.

Sidst jeg besøgte hende I støvring var hun trist og uinteresseret i hele seancen. Tror jeg ramte på en dårlig dag 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...