Hop til indhold

Recommended Posts

Saga, Citygirls<3

Hej bröder och ni andra losers och perversa kvinnodyrkare. Skriver på svenska då jag är svensk. Förstår du inte, scrolla vidare eller försök förstå.
Jag besökte Saga idag, en timma. Borde låtit bli då jag haft en kvinna dagen innan o även dagen dessförinnan. Hade därför lite svårt att prestera men fick bra tryck på säden tillslut. Bättre komma svulten och hungrig. Ett bra stalltips. Men mitt sinne var inställt att besöka Saga sugar just denna dag, så jag hamnade i säng med henne just därför.
Ja hon var faktiskt söt på riktigt. Både personligen och även hennes fysiska aromer måste jag medge. Gott sex handlar mer om personlighet och kemi. Tro mig jag har testat det mesta. Beställ gott om tid, stress är så osexit och avtändande. Ålder är lika med livserfarenhet och de bästa stunderna med en gp är ju oftast hyggesnacket efteråt och även att efter sexet få kunna duscha tillsammans. Ofta bättre än själva saluten. Mycket personligt som ju också kyssar är. Förstår mig inte på en sexakt utan djupa kyssar och hångel. Som mat utan kryddor och salt.
Äntligen en tjej som inte har några begränsningar, att inte få röra här eller där. Inga no no hos henne, inte så vanlig förekommande enligt mig. Fritt fram att ta för sig av hennes kroppsbuffé.
Har du svåra laster, så är hon kvinnan som inte begränsar eller säger nej.
Ok, silicon i brösten är bättre än inte. Väldigt få gp har fina naturliga bröst. Personligen är jag inte så inne på bröst, mer på rumpa och det har hon verkligen. Många sqats har byggt denna underbara bakdel, lagom stor, fyllig, mjuk och inbjudande. Grattis Saga. Du är min tjej. Jag är nu tvingad att återkomma till dig ennu en dag.
Egentligens vill jag inte rekommendera henne till någon annan då jag bara vill ha henne för mig själv. Så ta för er, skaffa er ett minne för livet. För mig var hon super och hoppas ni andra bröder får samma mottagande och upplevelse. Fler möten blir oftast bättre och man blir mer bunden. En lite varning för det.
Tack Saga, vi ses igen ❤️

61 year and still kickin...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tack för det bäste svenskbroder! Vi är lyckligt lottade som har det förlovade landet (Danmark) så nära hemmet! Själv har jag aldrig varit på Citygirls men får se till att komma dit snart, man blir ju nyfiken nu. Håller precis med om att en akt utan kel och kyssar kan man lika gärna vara utan, kanske blir man blödigare med åldern men visst är det så. Kan verkligen rekommendera Angelica som håller till på lägenhetshotell på Amager lite då och då, bästa GFE jag någonsin varit med om! Till helgen ska jag träffa legendariska Sif på PG, återkommer efter det! Tack igen för fin recension av Saga!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...