Hop til indhold
lovingboobs

Rainbow ny smuk thaipige Årup

Recommended Posts

Stedet er det velkendte lidt uden for Årup nær stor hovedfærdselsåre. Glimrende massage! Der er ikke så meget at sige. Hun er virkelig grundig og giver sig god tid. Min oplevelse er, at hun kan sit kram. Så det kan jeg varmt anbefale. Hun er meget rutineret af en 26-årig at være. Derfor tror jeg ikke alderen passer. Hun virkede nærmere til at være 30+. Og billeder tror jeg også er tvivlsomme. Selvom nødderne har den rette størrelse. De var virkelig gode. Dog delvis hårde som om de ikke er ægte. Hvilket deres udseende også kan indikere. 

Undervejs var der en del pirring af anus. Dog ikke yderligere pirring. Dette kunne jeg godt have brugt. Jeg mener - vi havde aftalt massage, hvor jeg ligger nøgen og der på forhånd også er aftalt en form for afslutning. Beklager - men jeg bliver ikke max tændt på "vend om" uden lidt fræk, intim opvarmning først. Den intime afslutning var et blæs. Med hiv og sving lykkedes det hende at skabe lidt begejstring, så jeg til sidst fik tømt mine store, tunge løg. Hun trak sig i god tid og fortsatte med hånden. En lidt flad fornemmelse. 

Hun er vældig sød, charmerende og fint snakkesalig. Men jeg skal være ret trængende for at aftale noget med hende igen. Skal du blot bruge god massage, kan hun som sagt godt bruges 

https://annoncelight.dk/showad/257855

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale i aften med hende.

De havde åbenbart dobbelt booket.

Kommer ikke der igen.

Uanset om de så tilbyder en gratis omgang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...