Hop til indhold
Månestjerne

Ava Korup/Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/335475                                      

Du får hvad du ser! Endelig en pige der står frem med ægte billeder.

Stedet udefra er ikke noget at skrive om. ”Arbejdsstationen” er ok – dog ville jeg ønske lidt mere højde, så det passer med…. :)  Badeværelse ok til den lidt nussede side.

Jeg havde fået oplyst, at hendes bryster var af øko typen. Det var de ikke! Tydeligt at mærke et fremmede legeme eller arvæv i det ene bryst – men det glemte jeg hurtigt da vi gik i gang. Ava er en charmerende og sød pige med en dejlig udstråling. Hun virker ægte i hendes optræden. Hun tænder mig med hendes flotte øjne og personlighed. Alt det intime var lige som jeg kan lide det. Havde bestilt en time med alt hun tilbyder. Det fik jeg i rigt mål. :) :)  Og min bedste anbefaling er vel, at jeg gerne kommer igen.

Nu er det farligt at tale om tid – det kan hurtigt give andre falske forhåbninger. Men efter det afsluttende bad, stod hun klar med en kop kaffe – og inden vi var færdige med at snakke og hygge med kaffen, var der gået 1 ½ time.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/335475                                      

Du får hvad du ser! Endelig en pige der står frem med ægte billeder.

Stedet udefra er ikke noget at skrive om. ”Arbejdsstationen” er ok – dog ville jeg ønske lidt mere højde, så det passer med…. :)  Badeværelse ok til den lidt nussede side.

Jeg havde fået oplyst, at hendes bryster var af øko typen. Det var de ikke! Tydeligt at mærke et fremmede legeme eller arvæv i det ene bryst – men det glemte jeg hurtigt da vi gik i gang. Ava er en charmerende og sød pige med en dejlig udstråling. Hun virker ægte i hendes optræden. Hun tænder mig med hendes flotte øjne og personlighed. Alt det intime var lige som jeg kan lide det. Havde bestilt en time med alt hun tilbyder. Det fik jeg i rigt mål. :) :)  Og min bedste anbefaling er vel, at jeg gerne kommer igen.

Nu er det farligt at tale om tid – det kan hurtigt give andre falske forhåbninger. Men efter det afsluttende bad, stod hun klar med en kop kaffe – og inden vi var færdige med at snakke og hygge med kaffen, var der gået 1 ½ time.   

Som jeg ser det har hun lidt numse og lår på billederne. Er det rigtig vurderet eller snyder billederne, da de er taget tæt på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Ava. Og ja, hun er en lækkermås som #Månestjerne påpeger.

Bestilte 30 min. fp. Startede med massage hvor jeg fik hældt en masse varm olie ud over ryggen og så masserede hun ellers i ca 15 min, ryg og ben, uden nogen antydelse af pirring. Temmelig monoton massage vil jeg sige. Herefter turn arround, og så gik hun lige til stålet. Blowjob og 69....ikke helt oppe og ringe, men hun har en dejlig mis. Så nogle forskellige stillinger, hvor hun godt kan li' at man gramser på hendes store bryster. Sex'en er godkendt da hun giver sig fint hen, og hun har sgu et frækt ansigt og en god krop.

Alt i alt.....Hun er i min optik lidt for "prof". Køkkenrulle, olie, vådservietter, kondomer, håndklæde m.v. blev lagt i sengen ved start, og så virker det lidt på mig som at jeg bare lige skal "ordnes"....hvilket jo egentlig også er rigtig - men alligevel. Ok, det var første gang så måske det kan blive bedre ved flere besøg.

Jeg giver hende en neutral anbefaling, for det var bestemt ikke dårligt, og hun er som sagt en lækker thai, ingen tvivl om dét. Jeg kan bare få så meget mere GFE, kys og mindst lige så god sex andre steder, for et par hundrede mindre. Efter min mening for dyrt ift. kvalitet, men vi kan jo ha forskellige anskuelser af tingene. Så om det bliver et genbesøg....Tja måske :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig Månestjerne!

Ava er et dejligt bekendtskab - charmerende og taler et glimrende engelsk. Hun har let til smil og ønsker man hård massage holder hun ikke igen.

Den intime del af mit besøg efterlod mig med stort smil og hun levede op til vores aftale.

Blev budt på kaffe og hyggesnak :-)

Gentagelse når økonomien tillader der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Månestjerne skrev, den 10.2.2022 at 12:11:

https://annoncelight.dk/showad/335475                                      

Du får hvad du ser! Endelig en pige der står frem med ægte billeder.

Stedet udefra er ikke noget at skrive om. ”Arbejdsstationen” er ok – dog ville jeg ønske lidt mere højde, så det passer med…. :)  Badeværelse ok til den lidt nussede side.

Jeg havde fået oplyst, at hendes bryster var af øko typen. Det var de ikke! Tydeligt at mærke et fremmede legeme eller arvæv i det ene bryst – men det glemte jeg hurtigt da vi gik i gang. Ava er en charmerende og sød pige med en dejlig udstråling. Hun virker ægte i hendes optræden. Hun tænder mig med hendes flotte øjne og personlighed. Alt det intime var lige som jeg kan lide det. Havde bestilt en time med alt hun tilbyder. Det fik jeg i rigt mål. :) :)  Og min bedste anbefaling er vel, at jeg gerne kommer igen.

Nu er det farligt at tale om tid – det kan hurtigt give andre falske forhåbninger. Men efter det afsluttende bad, stod hun klar med en kop kaffe – og inden vi var færdige med at snakke og hygge med kaffen, var der gået 1 ½ time.   

 

Hej jeg kan se link viser Eve. Er det den samme som i besøgte

 

MrDanes skrev, den 15.2.2022 at 15:40:

Jeg tilslutter mig Månestjerne!

Ava er et dejligt bekendtskab - charmerende og taler et glimrende engelsk. Hun har let til smil og ønsker man hård massage holder hun ikke igen.

Den intime del af mit besøg efterlod mig med stort smil og hun levede op til vores aftale.

Blev budt på kaffe og hyggesnak :-)

Gentagelse når økonomien tillader der.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun hedder både Eve og Eva nu.....For et par uger siden hed hun Ava. 3 forskellige annoncer, og hvorfor ved jeg ikke :blink:.

Men det er ikke noget man kan klantre pigen for. Der er generelt fuldstændigt kaos i annoncerne ved det sted. Så skifter de navn....så skifter de billeder....så kommer der nye telefonnumrer....så bliver det hele blandet lidt. Så som ny kunde kan det mildest talt være svært at overskue hvem man møder.

Men EVE kan man regne med.....ægte billeder, god service, lækker thai-pige :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Overvejer et besøg her og et par spørgsmål melder sig :)

- Hvordan er stedet i forhold til diskretion?
- Må man begrave ansigtet i begge huller? :D
- Er kaffen god?

Hun ser vildt sød ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...