Hop til indhold

Recommended Posts

Så var jeg forbi i Rødovre til besøg hos tyske Clea, der gæster for første gang i Danmark, der vist i virkeligheden er fra Bulgarien. Hun er vist 21 år, men skriver 19. Stedet er ganske udmærket gemt væk i et villakvarter i Rødovre, så der er ikke noget der. Jeg havde bestilt en time. Jeg spottede også navnene på en række andre piger, da jeg ringede på (så jeg tror, de er en del). Jeg blev modtaget af Clea i fin lyserød jakke. Da jeg kom, blev jeg ganske som de andre skribenter har skrevet om, tilbudt en trekant med veninden Mia, hvilket jeg takkede pænt nej til, selvom jeg er sikker på, at hun også er skøn.

Clea.

Clea er en fin, petite lille sag med et rimelig cool skolepige-look uden, at det virkede kriminelt. Hun reklamerer med at være 140 cm høj, og det passer nok også meget godt. Ansigtet er rimelig plastik, men det er jeg egentlig også rimelig fan af. Hun havde et par gode bryster. Det lignede begge bryster var silikone, men det ene bryst er silikone, det andet ikke. Prisen for en time med kys var 2.400 kr., hvilket jeg synes er i den høje ende.

Selve aktionen var fin. Det var meget professionelt. Jeg gik ned på hende, og der var ganske fint blow. Så kom vi til sexdelen, der helt sikkert var den fedeste. Min pik er i den større ende, men Clea var en champ. Jeg tror vi knaldede, som kaniner det meste af tiden. Først missionær, så doggy, så fra siden, så red hun mig. Så eksplosionen oppe i hende.

Derefter fulgte den obligatoriske pudesnak.

Jeg fik, hvad jeg kom for. Clea er cool, og det var fed sex. Det var dog forholdsvis professionelt, og ja, prisen, den var også høj. Desuden er der ikke megafransk, hvilket også trækker ned i min bog, og så ved jeg ikke, hvad jeg synes om, at man absolut skal spørges om en trekant.

Pigerne regnede vist med at besøge igen, men i hvert fald for nu, så et par ord herfra.

/TheLion.

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelse. Hun er på min radar, og jeg er nærmest nødt til at prøve hende.

Citat

Prisen for en time med kys var 2.400 kr., hvilket jeg synes er i den høje ende.

Ja. Det lader til at de er så populære at de har hævet prisen stille og roligt - som jo kun er helt fair.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Candywave skrev, for 16 timer siden:

Tak for anmeldelse. Hun er på min radar, og jeg er nærmest nødt til at prøve hende.

Ja. Det lader til at de er så populære at de har hævet prisen stille og roligt - som jo kun er helt fair.

2400 for en time, incall -  er også i den dyre ende, men der er jo op til den enkelte at vurdere hvad der er "værd" 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enige

Er man til petite, så må Clea var et must. Hun er dælme skruet nice sammen, efter min smag. 
 - Jeg fik i hvert tilfælde, hvad jeg kom efter.

Dog lidt uheldigt, at der står 2 stk. brødre ude foran hoveddøren og ventede på at komme ind og de så noget utrygge ud, da jeg trådte ud af døren hehe (personligt var jeg ligeglad) 

PS. Var iøvrigt forbi for 2 dage siden, for at afprøve hendes endnu mindre veninden Mia - blev noget overrasket over, hvor lille hun var - men hun var faktisk utrolig sød og ligeledes et ret lækker krop.

SIDSTE UDKALD
Clea tager hjem på søndag og Mia tager hjem mandag.
 - Clea kommer muligvis tilbage igen d. 07.03.2022

Jeg kommer helt sikkert retur en anden gang

Redigeret af AndreATB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg blev simpelthen nød til at prøve Clea. Og jeg fortryder ikke. Jeg kan kun bekræfte alle de gode ting der bliver sagt.

På et tidspunkt mindede hun mig om nogle af det virkelighedstro fuck-dolls. Lille krop med store bryster og fisse.  Jeg kan kun anbefale at man prøver hende

Jeg tog 15min=600kr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...