Hop til indhold
anderjensen

FKK klubber i Østtyskland

Recommended Posts

Vi er tre venner der ca. en gang om året tager en tur til Tyskland og besøger 1 - 3 FKK klubber. 

Vi har indtil videre været i Hamborg, Köln og andre byer i Vesttyskland.

Denne gang har vi dog planlagt at tage til Østtyskland (Leipzig, Berlin)

Hvilke FKK klubber kan i anbefale i Leipzig og Berlin?

Vi vil meget gerne hører fra folk der selv har været afsted og ikke bare hørt om et sted eller læst det på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en enkelt gang på FKK i Leipzig. Det må have været her: https://www.fkk-leipzig.com

Jeg var ikke imponeret over niveauet, men jeg var ikke i topform, så andre kan formentlig have en udmærket oplevelse der. Pigerne så udmærket ud.

I Berlin er der jo https://www.fkk-artemis.de/en/ som var toppen af poppen i 2007. Senere faldt de af på den. Det er gennemgående i Tyskland, Thailand og andre steder, at hvis pigernes primære publikum er lokale, så er de nødt til at give en god service, da de er afhængige af faste kunder. Hvis de sælger til engangs-turister, så er der ingen grænser for hvor ringe service de er i stand til at levere, og det har desværre præget Artemis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anderjensen skrev, den 9.2.2022 at 22:32:

Vi er tre venner der ca. en gang om året tager en tur til Tyskland og besøger 1 - 3 FKK klubber. 

Vi har indtil videre været i Hamborg, Köln og andre byer i Vesttyskland.

Denne gang har vi dog planlagt at tage til Østtyskland (Leipzig, Berlin)

Hvilke FKK klubber kan i anbefale i Leipzig og Berlin?

Vi vil meget gerne hører fra folk der selv har været afsted og ikke bare hørt om et sted eller læst det på nettet.

Kom I afsted og hvis ja, hvor gik turen og hvordan var oplevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...