BigDaddiz 271 Skrevet 9. Februar, 2022 Nogen der ude der har været på Frederikshavn Thaimassage? Der skal være en ladyboy på stedet. Har kørt forbi stedet flere gange og det er et gammelt lille hus lige ved hovedvejen mod Hjørring. Så specielt diskret er det ikke. Så hvis der er nogle med erfaringer fra stedet, bliver jeg glad for en lille rapport. https://annoncelight.dk/showad/280598 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udennavn 10 Skrevet 10. Februar, 2022 Jeg har været der. De fleste af billederne er misvisende - der er ingen bryster, og hun er meget maskulin, men sød og åben overfor alle ønsker; massage, sut, aktiv og passiv, og der bliver ikke kigget på uret. Du kan parkere på gårdspladsen helt diskret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 271 Skrevet 13. Februar, 2022 Udennavn skrev, den 10.2.2022 at 20:39: Jeg har været der. De fleste af billederne er misvisende - der er ingen bryster, og hun er meget maskulin, men sød og åben overfor alle ønsker; massage, sut, aktiv og passiv, og der bliver ikke kigget på uret. Du kan parkere på gårdspladsen helt diskret. Mange tak! Hvad koster fornøjelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udennavn 10 Skrevet 14. Februar, 2022 BigDaddiz skrev, for 16 timer siden: Mange tak! Hvad koster fornøjelsen? 1000 kroner - men kan nok forhandles ned. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg