Hop til indhold
Guest Therookie

Slemme Maiken - nogen oplevelser?

Recommended Posts

Jeg er nok ikke så højt oppe i det politiske hieraki, og hvis jeg var ville der sikkert blive dømt me-too. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
Therookie skrev, for 33 minutter siden:

hej er der nogen som har regeringer med denne kvinde?

https://annoncelight.dk/showad/319148

Jeg har haft fornøjelsen af at, få slemme Maiken på besøg et par gange, sidste år, vi snakkede godt sammen, med kærlig berøring,klæde hinanden af,kys, slikke,69, sex i alle stillinger, med gummi på ved sex, jeg tror ikke at jeg lyver, hvis jeg siger at både hende og jeg, nyd vores dejlige, frække tid vi havde sammen.. 

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Therookie skrev, for 31 minutter siden:

hej er der nogen som har regeringer med denne kvinde?

https://annoncelight.dk/showad/319148

Sjovt som du finder disse profiler lige efter annoncen er lagt op... i går "utro Stina" og i dag "slemme Maiken"...

Lo and behold, minsandten om der ikke også er sammenfald af billeder på de to profiler...

Så velkommen til, Stina-Maiken :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pinkman skrev, 1 time siden:

Sjovt som du finder disse profiler lige efter annoncen er lagt op... i går "utro Stina" og i dag "slemme Maiken"...

Lo and behold, minsandten om der ikke også er sammenfald af billeder på de to profiler...

Jeg forstår ikke hvorfor, at du skriver, at der er sammenfald.

Maiken har tatovering på låret. Det har Stina ikke.

Maiken har i tidligere opslag desuden refereret til hendes veninde, Stina og mulighed for treesome.

~~Hunt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Huntman skrev, for 32 minutter siden:

Jeg forstår ikke hvorfor, at du skriver, at der er sammenfald.

Maiken har tatovering på låret. Det har Stina ikke.

Maiken har i tidligere opslag desuden refereret til hendes veninde, Stina og mulighed for treesome.

~~Hunt

Ja, de to fotos på den enes profil, ligger også på den andens profil.

Nok bare min vinkel. du ikke fanger: Hvad er sandsynligheden for, at en helt ny bruger i sine første 2 indlæg - af alle alle mulige annoncer - spørger til netop disse 2 profiler, så snart de respektive annoncer opdateres...;)

Redigeret af Pinkman
rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Therookie

Jamen jeg spurgte faktisk til de to her, fordi jeg synes de ligner hinanden så meget, så var bange for om det var scam… og så pga alt det med 31 årig og 35 årig som også gjorde mig usikker.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Therookie skrev, for 29 minutter siden:

Jamen jeg spurgte faktisk til de to her, fordi jeg synes de ligner hinanden så meget, så var bange for om det var scam… og så pga alt det med 31 årig og 35 årig som også gjorde mig usikker.. 

Og det er jo helt ok og legit, og så skal tvivlen selvfølgelig komme dig til gode.  Meeeeen tror lige, at jeg venter et par måneder - og ser aktiviteten på din profil...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pinkman skrev, for 2 timer siden:

jeg forstår din mistro....men jeg har faktisk besøgt Maiken. Jeg havde også fornøjelsen af hende via hendes SD profil....hun er sød, og hendes fisse er legendarisk dejlig.....hun er 48 og det er der intet galt i....Har ikke erfaring med hendes veninde...men de er ikke den samme...så vidt jeg ved

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wranglerman skrev, Lige nu:

jeg forstår din mistro....men jeg har faktisk besøgt Maiken. Jeg havde også fornøjelsen af hende via hendes SD profil....hun er sød, og hendes fisse er legendarisk dejlig.....hun er 48 og det er der intet galt i....Har ikke erfaring med hendes veninde...men de er ikke den samme...så vidt jeg ved

Helt ok. Min mistro gik/går ikke på pigen/pigerne, men udelukkende på om pigen/pigerne også var/er trådstarter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pinkman skrev, for 10 minutter siden:

Helt ok. Min mistro gik/går ikke på pigen/pigerne, men udelukkende på om pigen/pigerne også var/er trådstarter

det er totalt legitimt...det ser vi alt for ofte herinde...direkte..eller via stråmænd....så tak fordi du bringer det op....vi har alle et ansvar for at info herinde repræsenterer virkeligheden og ikke kun er tom pr.

Redigeret af Wranglerman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wranglerman skrev, for 28 minutter siden:

det ser vi alt for ofte herinde...direkte..eller via stråmænd

Helt enig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pinkman skrev, den 9.2.2022 at 13:57:

Ja, de to fotos på den enes profil, ligger også på den andens profil.

Nok bare min vinkel. du ikke fanger: Hvad er sandsynligheden for, at en helt ny bruger i sine første 2 indlæg - af alle alle mulige annoncer - spørger til netop disse 2 profiler, så snart de respektive annoncer opdateres...;)

Er det et problem at der laves to annoncer af den samme pige?
Var det mig og spænder jeg bredt ville jeg også lave to profiler, er har lidt forskellige vinkler eller ydelser, så jeg fanger flere kunders opmærksomhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...