Hop til indhold

Recommended Posts

Hun havde desværre ikke tid, så endte i Chokdee. Hold da op en banegård… Jeg er ikke helt klar over hvor mange der var inde og massere samtidigt og hvornår. Først startede en, og så var de to, og så gik de to ud og så kom en 3. ind og tog over og så kom de to tilbage og så gik den ene kort før HJ og bagefter gik hende der gav hj og så kom en anden ind og masserede færdig….:shock::D

Det var sku en anderledes oplevelse…

Del dette indlæg

Link til indlæg
midtjyden skrev, for 2 timer siden:

Hun havde desværre ikke tid, så endte i Chokdee. Hold da op en banegård… Jeg er ikke helt klar over hvor mange der var inde og massere samtidigt og hvornår. Først startede en, og så var de to, og så gik de to ud og så kom en 3. ind og tog over og så kom de to tilbage og så gik den ene kort før HJ og bagefter gik hende der gav hj og så kom en anden ind og masserede færdig….:shock::D

Det var sku en anderledes 

Kunne de rent faktisk massere eller var det noget overfladisk noget? Hvad var ca. alder på dem og var der nogle der så godt ud?:smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var totalt kaos - startede ud med massage uden olie, så var der en oppe at gå på mig og så blev jeg ellers overplasket i varm olie…

massage 3/10

stedet 6/10

hj 2/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...