Annika.Sofia.A 645 Skrevet 11. Februar, 2022 Chris Cornell skrev, for 19 timer siden: Det hele ligger i om man kan opdele kærlighed og sex. Om man vil blive jaloux ved at ens store kærlighed har sex med en anden. Og vil du selv kunne håndtere at din kæreste - som du var vildt forgabt i - havde sex med en anden. Ovenikøbet måske med en pige, som han tændte for vildt på og som kunne tilfredsstille ham fuldt ud. Ville der ikke komme et lille gran af jalousi og frygt for at han måske nød det mere, end når han var sammen med dig? Eller endnu værre - måske udviklede følelser for hende? Tænker at et åbent forhold - hvor begge parter er fuldt ud afklarede - kan fungere og være godt. Men det kan også gå hen og blive smertefuldt og grimt. Særligt, hvis der er store følelser i spil. Da jeg var yngre, kunne jeg nemt blive jaloux, men heldigvis voksede min selvtillid og selvværd med alderen, og nu vil jeg ikke beskrive mig som jaloux. Jeg er meget pragmatisk, hvis jeg gerne vil leve et liv med dette job og generel sex med andre mænd (og kvinder), og samtidig have en kæreste så kan jeg ikke tillade mig at være dobbeltmoralsk. Selvfølgelig skal min kæreste have lov, hvis jeg har lov. Så længe jeg ved han er min, hans følelser er hos mig, vi er ærlige. Man udvikler jo ikke følelser for en person fordi man har et one night stand. Følelser er meget mere unikke, sjældent og indgribende. Det har langt højere værdi at være følelsesmæssigt forbundet end udelukkende seksuelt. Og ja jeg kan i høj grad adskille kærlighed og sex. Det gør jeg hele tiden. Min fremtidige kæreste skal naturligvis have det på samme måde. Desuden er jeg også selv biseksuel så jeg tænder på at lege med kvinder og den leg kunne man med fordel dele med sin kæreste Som tidligere nævnt. Jeg tro ikke på monogam forhold. Jeg tror ikke det gør os lykkelige at sige ''Nej det må du ikke'' .. Langt de fleste både mænd og kvinder ender med at være deres partner utro. Det hjælper altså at sætte begrænsninger for hinanden, så sker tingene blot bag ens ryg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 11. Februar, 2022 Jeg har haft svært ved at holde på på kærester og koner - primært pga. min store sexlyst, tror jeg. Min niværende kæreste og jeg havde et intenst forhold i ca. 1½ år med sex 4-5 gange dagligt (mest analsex faktisk, for det elskede hun). Som snart 60-årig passede det mig fint med så megen sex og det er den eneste gang i mit liv, hvor jeg ikke har følt mig utilfredsstillet. Faktisk var der aftener, hvor jeg kunne gå i seng, uden at have behov for sex. Men tit havde vi det alligevel, fordi hun også var nymfomanisk anlagt. Nu er forholdene ændret væsentligt og jeg går til GPer i stedet. 3-4 gange ugentligt. Det er OK til at tage trykket. Det er meget individuelt hvor stærk en seksualdrift man hver især har. Og der er mindst lige så mange underliggende årsager til, at man evt. har en meget stærk seksualdrift. Det skal man huske og ikke være fordømmende overfor de, der har lille eller ingen drift, eller de, der har voldsom meget drift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 162 Skrevet 11. Februar, 2022 Lever i forhold. Har blød vaniljesex et par gange om ugen. Det jeg savner er nok mest håndjob, blow og en quickie i køkkenet. Hun skal virkelig nusses våd og det er også fedt. Men savner at hun vil ordne mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flotfynfyr Skrevet 3. Marts, 2022 (edited) måske lige så meget som min partner. Bare på forskellige tidspunkter Redigeret 3. Marts, 2022 af flotfynfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 4. Marts, 2022 (edited) Min kæreste og jeg har vel sex omkring/ca 3 gange i ugen i snit. Han tænder på at jeg dyrker sex med andre, mens han bare venter hjemme, så jeg har min fulde frihed til at sexe som jeg vil og jeg tænder på den magt og den dyrkelse af mig som en slags overlegen (sex) Gudinde kke at jeg gør det særlig meget -( sexer med andre, det er mest dominanslege jeg tager penge for) men jeg har friheden til det det at jeg ved jeg kan og må gør faktisk at mit behov for at sexe med andre - ikke bliver så stort som hvis det var noget forbudt og noget jeg ikke " måtte" Han derimod - har intet behov for sex med andre end mig. Det ligger ikke i cuckold / hotwife dynamikken at cuckolden sexer med andre end sin Frue. Den konstellation af vores seksuelle forhold er helt perfekt for os Vi er begge ret kinky, så det er ikke den almindelige vaniljesex der fylder. Faktisk ville jeg kede mig hvis der ikke var et twist af enten dominans eller kink ind over. Redigeret 4. Marts, 2022 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 5. Marts, 2022 Jeg troede der var en afstemning herinde i tråden...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg