Guest Aarhuselsker Skrevet 10. September, 2013 Indspireret af noget med en hund og mundkurv, kom jeg til at tænke på den, sommetider, lidt voldsomme adfær vi mennesker har når vi elsker. Er det noget der tænder jeg, når elskerinden bider, kradser, niver eller slår under akten? Har I nogle sjove oplevelser? Jeg tænker IKKE på SM, men blot de, formodentligt ufrivillige, fysiske manifestationer vi somme tider oplever. Jeg tænder af og til. Det kommer meget an på måden. En forhåndværende elskerinde, kradsede ofte min ryg i laser når hun kom. Sommetider fik det mig helt op at ringe, andre gange mistede jeg lysten. For nylig gik en thaipige amok på min brystkasse og mave med sine må bløde knytnæver, medens hun sad på mig, og krampede. Hun var helt væk. Bagefter fik jeg en stor undskyldning, og luksus behandling i ekstra tid. Hun var bare så sex sulten, som hun sagde Det var ikke noget der tændte mig yderligere, men jeg var da ikke i tvivl om at hun lige der havde en god tid med mig :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 10. September, 2013 Jeg har også haft en kæreste som blev for vild under akten og som ofte efterlod mig med blodige kradsemærker på kroppen. Jeg har altid haft en høj smertetærskel, og en smule hang til blid SM, så det var ikke noget som tændte mig af. Men jeg har også oplevet en smerte som gik lige over stregen, og havde en tydelig negativ effekt på langemanden. Det er spøjst som kroppen reagerer i disse bristpunkt-øjeblikke. Dog var jeg ofte lidt stolt af kradsemærkerne. Lidt som war wounds fra en vild tur i sengen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. September, 2013 Uha, jeg er engang blevet nevet så kraftigt i brystvorten at der kom et stort blåt mærke...... Det var Naya fra Cassiopeiastars der gjorde det i en hed blid eftermiddagstime Ikke i ondskab, men måske sådan lidt i kampens hede. Det var lidt svært at bortforklare den følgende morgen, da jeg steg ud af badet derhjemme Men sådan går det jo (til tider). TVR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 12. September, 2013 Sanne fra SexySecret bed mig i tungen, virkelig hårdt, det kom totalt ud af ingenting .. Men var så dybt inde i hende at jeg bare 'bed smerten i mig'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. September, 2013 Sanne fra SexySecret bed mig i tungen, virkelig hårdt, det kom totalt ud af ingenting .. Men var så dybt inde i hende at jeg bare 'bed smerten i mig'. Jamen Runaldo dog, hvad gjorde du da ved hende, siden hun sådan 'bed fra sig' ???? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 12. September, 2013 Jamen Runaldo dog, hvad gjorde du da ved hende, siden hun sådan 'bed fra sig' ???? hun kunne vel ikke få luft når hans tunge var dybt inde i sanne :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 12. September, 2013 Jeg har adskillige gange haft en ryg der lignede stribet flæsk, efter lange negle i kampens hede, samt et blåt øje pga en vildfaren albue da hun gik i ekstase. Men det er jo hvad der sker i kampens hede ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 12. September, 2013 For mange år siden havde jeg en ex, der slog mig i ansigtet med knyttede næver op til når hun kom. Nu har jeg igennem årene fået mange knytnæver, så jeg overlevede det, men det blev alligevel for meget til sidst, og jeg spurgte om hun måske istedet kunne slå mig på armen eller et andet sted, hvilket fik hende til at miste interessen for sex. Så vi er ikke længere sammen. Den dag i dag forstår jeg det stadigvæk ikke helt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 254 Skrevet 12. September, 2013 Jeg tror vi alle har oplevet kradse og bid mærker når vi har gået lidt til den på boreplatformen. Det værste jeg har oplevet, var engang jeg dunkede sømmet alt for hårdt i bund. Det havde den uheldige effekt at strengen under pikhovedet sprang. Det gjorde ondt, og endte med at jeg måtte opereres ambulant. Ikke ligefrem det sjoveste, men heldigvis kom sømmet i fin form igen :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 13. September, 2013 Det værste jeg har oplevet, var engang jeg dunkede sømmet alt for hårdt i bund. Det havde den uheldige effekt at strengen under pikhovedet sprang. Nu bander jeg: AV FOR HELVEDE! Det har altid været en af mine største mareridt Jeg er glad for, at du er i kampklar for igen En af mine kammerater oplevede at få et BJ af sin kæreste. Hun havde bøjle og hans forhud endte med at sætte sig fast og de måtte ringe til hendes far, som kørte dem til sygehuset - stadigvæk i den ubekvemme stilling. Han fik valget mellem at sygehuspersonalet tog hendes bøjle af, og at han erstattede den næste dag eller at han blev omskåret, så de kunne pille huden i fra hendes bøjle i en mere behagelig stilling. Han valgte det sidste, da han ikke havde nogle penge :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg