Guest Smalhans Skrevet 7. Februar, 2022 Hej Har læst ældre anmeldelser og de er lidt blandet. Er der nogle der har besøgt hende for nylig? https://annoncelight.dk/showad/269595 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 7. Februar, 2022 Tror ikke der er nogen væsentlige ændringer. Pæn og dejlig krop, men ikke den store indlevelse. Faktisk kedelig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 72 Skrevet 9. Februar, 2022 totalt kedelig, indlevelse minus 0, hvis der sku komme en bevægelse fra hende så er det hun vil rejse sig op, fordi hun tror du er færdig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 9. Februar, 2022 Træls, ellers lækker krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 10. Februar, 2022 Tror måske det ender med at jeg besøger hende alligevel, hendes krop lokker.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbofyr 15 Skrevet 12. Februar, 2022 Smalhans skrev, den 10.2.2022 at 21:33: Tror måske det ender med at jeg besøger hende alligevel, hendes krop lokker.... Fik du besøgt hende? Og i givet fald hvordan var oplevelsen så? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 12. Februar, 2022 Fynbofyr skrev, for 5 timer siden: Fik du besøgt hende? Og i givet fald hvordan var oplevelsen så? Nope, prøvede Josefine Odense (men i Aarup) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 13. Februar, 2022 Smalhans skrev, for 16 timer siden: Nope, prøvede Josefine Odense (men i Aarup) Har du et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 13. Februar, 2022 Joan skrev, for 2 timer siden: Har du et link Hun er kun på når hun er aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 21. Februar, 2022 Joan skrev, den 13.2.2022 at 13:51: Har du et link https://annoncelight.dk/showad/300447 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttfreak 171 Skrevet 26. Februar, 2022 Jeg besøgte hende for et par år siden, sidst jeg arbejdede i Odense... Jeg havde en rigtig god oplevelse... Jeg nyder at slikke en pige, til hun kommer, for derefter at mærke hvor våd hun er når jeg trænger op i hende bagefter... Hun opfyldte fuldt ud mine behov, måtte dog vende hende om i en doggy som afslutning... Saffron er en dejlig naturlig pige og er man til STORE TUNGE ÆGTE bryster, så skal man helt sikkert besøge hende... Hun er ikke en pige der larmer under sex, men hun bliver dejlig våd når man slikker hende, så man er ikke i tvivl om at hun nyder det, det høres også tydeligt på hendes vejrtrækning... Jeg skal helt sikkert forbi igen, forhåbentligt inden længe chef!?!? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingamer 95 Skrevet 26. Februar, 2022 Hej Buttfreak. Det er nu ikke helt så godt observeret med de 'STORE TUNGE ÆGTE bryster'. De er pæne, men lavet. OK. Du husker stadig det væsentlige efter to år, at du havde en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 27. Februar, 2022 lingamer skrev, for 18 timer siden: De er pæne, men lavet. Tror jeg bestemt du har ret i. Kan huske hendes tidligere annoncer og da var de væsentligt mindre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 27. Februar, 2022 Tja, jeg må se om hendes bryster vinder over dårlige anmeldelser. Skal skal ikke (besøge Saffron) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 27. Februar, 2022 Mangler ofte at hendes annoncer kommer senest dagen før man kan møde hende istedet er det nærmest når hun er på vej hjem, desuden er der køreturen ! Nogen som har lidt mere erfaring med Saffron ? Og er det kun i Odense man kan træffe skønheden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flotfynfyr Skrevet 1. Marts, 2022 Jeg så hende for omkring 5 år siden i Odense, og hendes bryster var bestemt silikone på det tidspunkt. De så heller ikke nyere ud (ingen nyere ar), så enten tænker Buttfreak på en anden pige, så hende for meget længe siden eller ved ikke, hvordan rigtige bryster føles. Som andre har sagt, både denne tråd og mange andre (let at finde ved at søge på 'Saffron' her) viser hun ingen empati eller tegn på nydelse. Som et resultat er jeg aldrig blevet fristet til at gå tilbage, selvom hun tilbyder nogle tjenester, jeg kan lide (dvs. sex uden). Hun har været kendt for at rejse til både Aarhus og København, men plejer at være i Odense ser det ud til. Aarhus KBH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttfreak 171 Skrevet 1. Marts, 2022 Stoler helt sikkert på jer der siger at de er fake, men må så også sige, at de er så "gode" at de har taget røven på mig... Syntes at det er et par rigtig gode bryster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 1. Marts, 2022 Buttfreak skrev, for 2 timer siden: Syntes at det er et par rigtig gode bryster Vi har da heldigvis forskellig smag, og gudskelov da for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 2. Marts, 2022 Kan ikke få hendes billeder ud af hovedet desværre, så måske ender det med et besøg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flotfynfyr Skrevet 2. Marts, 2022 (edited) Smalhans wrote, 1 hour ago: Can't get her pictures out of her head unfortunately, so maybe it will end with a visit ... Jeg kender den følelse – når de gode billeder vinder over de dårlige anmeldelser eller andre advarselstegn. Og hvis du vælger at besøge hende, håber jeg du får en god oplevelse. Redigeret 2. Marts, 2022 af flotfynfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 2. Marts, 2022 Jeg har besøgt Saffron for mindst 5 år siden. Oplevelsen var ikke dårlig, men som nævnt er hun ikke særlig aktiv. Jeg slikkede og kneppede hende i missionær til den halve time næsten var gået og tømte mig i hende. Brysterne var lige blevet hjulpet på det tidspunkt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg