Hop til indhold
ras

YASMIN...TILBAGE FRA FERIE...ÅRHUS/JYLLAND/FYN

Recommended Posts

Havde hende på besøg da hun var på Sjælland.

Havde bestilt 1,5 time til kr. 2.000,-

Dejlig fræk pige og som hun skriver også fræk udenfor sengen - dvs. hun var klar fra da hun kom ind af døren og vi kunne have gjort det i døråbningen, fik hende dog indenfor og sat os i sofaen - også i sofaen ville hun det hele, men fik hende "overtalt" til at vi gik i soveværelset.

Jeg kontakter hende nok ikke igen da jeg søger hygge og nærvær i stedet for sex fra start til slut og sproget var ikke til lange samtaler.

Eller sød nok og billederne passer fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak jensen.

Skal lige høre. Prøvede du hendes sprøjteorgasmer?

Og har hun kunstige bryster?

Ellers mange tak for respons...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøvede ikke hendes sprøjteorgasmer, desværre.

Og brysterne - hmm, jeg kan ikke svare (huske), ikke andet end jeg synes de er flotte :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har haft hende ude et par gange synes hun er rigtig sød, og "tosset" på den sjov måde har grint meget med hende, sexen er god hun er glad for kys, et minus ved hende er sproget hun er ikk god til engelsk men virker til det bliver bedre for hver gang hun er her. hun har fået lavet større bryster det er 100 procent sikkert for kan da nemt huske at de ik var ret store sidst hun var her. jeg vil da anbefale hende hun er totalt nymfo. og er en flot kvinde. håber et sent svar kan bruges :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er super. Det er først i næste uge jeg skal møde hende.

Prøvede du hendes sprøjteorgasmer, som hun reklamerer med?

mh

Ras

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Har også haft hende på besøg og synes annoncen lader meget tilbage at ønske. Hun lever slet ikke op til alt det der står. Heller ikke billederne.

Hun er sydamerikaner med det der høre til = God kraftig røv, som gør det en smule svært at komme til det der gemmer sig mellem lårene. Det tekniske er heller ikke noget at skrive om.

Det bliver ikke til gentagelser herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmm.

Troede hun havde en lille røv. Ser da også sådan ud på billederne. Er den meget stor. Og ligner billederne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan jo kun tale for mig selv men det gaffer skriver kan jeg slet ikke genkende, hun har ikke stor røv synes jeg mange danske piger har da større en hende og hun ligner 100 procent billederne, og jeg havde pusset brillerne.. jeg prøvede ik sprøjteorgasme da jeg ikk er til det, jeg har haft hende ude 3 gange og har altid fået hvad der var aftalt og der har været rigtig god kemi eneste minus jeg ser er sproget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...