kingdane68 398 Skrevet 7. Februar, 2022 Kan klart anbefales. Hun er super sød, lidt stille, men kan sit kram. Så hvis man er til slow and horny massage, med gensidig berøring (vær obs på at det koster 200kr. ekstra, ud over tidspriserne), så er hun den helt rigtige. Lækker slank og ung krop og som andre skriver, er hun ikke berøringsangst. Jeg fik masseret hendes dejlige små bryster rigeligt, og fik også nuldret hende lidt forsigtigt forneden. Jeg kunne helt sikkert finde på at komme igen. Diskret sted tæt på boulevarden/danmarksgade og dejligt mørkt rum med super fed relax musik (ikke det normale massage lort man så tit hører). Stor anbefaling herfra - jeg købte 60. min. hvilket er nok for mig, da jeg ikke har tålmodighed til mere https://annoncelight.dk/showad/314335 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde_34 174 Skrevet 7. Februar, 2022 Tak for lige at gøre opmærksom på at Kaya er tilbage i Aalborg. Jeg besøgte hende sidste gang og skal vist en tur forbi hende igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 9. Februar, 2022 Hun lyder spændende. Hun må besøges. Tak for dit indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Humlebien 0 Skrevet 15. Februar, 2022 Er det hende den lille blondine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 15. Februar, 2022 Humlebien skrev, for 13 timer siden: Er det hende den lille blondine Nej, hun er hverken lille eller decideret blondine... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg