Hop til indhold
EPO

Prinses Julie København

Recommended Posts

Hej 

 

Nogen der har erfaring med hende Her

Virker nem at få en aftale med er bare lidt i tvivl om hun har den rette indstilling . 

 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har åbent for tidsbestilling for bj og sex i bil fra kl 16.00 og frem. 

1200 kr med kondom og 1400 kr uden. 

Hun skal samles op i Borup. 

Hun virker seriøs men man kan aldrig vide 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 7 timer siden:

@Alfred Hitchdick Tillykke, jeg tror du har været meget heldig. Jeg havde en lignende aftale med hende, og hun brændte mig af. Det lader til at være mere reglen end undtagelsen.. Og nej, hun meldte ikke engang afbud.

Trist at hun ikke melder fra. Da jeg var sammen med hende fortalte hun ellers hvor svinsk det var når man ikke meldte afbud. Så gør hun det selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alfred . 

Du skrive sød pige der kan snakke. Fint .

Hvad med sex indlevelse og krop ?

Kan du komme med nogle input der . 

 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, den 19.2.2022 at 18:49:

Hej Alfred . 

Du skrive sød pige der kan snakke. Fint .

Hvad med sex indlevelse og krop ?

Kan du komme med nogle input der . 

 

EPO

God røv gode bryster synes jeg. Hun er ikke selv tilfreds med sine bryster. Fik ikke noget bj (spurgte heller ikke) om hun ikke gør det ved jeg ikke. Hun ville ikke kysse efter jeg havde slikket hende. Lidt passiv under sex, men hun er også ung. Jeg skal nok ikke se hende igen, da det virker som om det mest er pengene hun går op i og det er ikke rigtigt mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ktc

Jeg vil blot høre , når i har aftalt et møde med hende , hvordan er hun mht til påklædning når hun ankommer , gør hun noget ud af selv , det er altid en god fornemmelse at møde en som viser at man ikke blot er en stak pengeseddelser , og hvordan med afsat tid..... er det på klokken ..  måske jeg ikke er egnet i dette game.  - men fordi er er lidt guld involveret behøver det da ikke være low budget ... 2000 er de selv for de fleste en anseligt beløb ( set i forholdt hvad det eller udbydes på dette marked ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...