EPO 222 Skrevet 7. Februar, 2022 Hej Nogen der har erfaring med hende Her Virker nem at få en aftale med er bare lidt i tvivl om hun har den rette indstilling . EPO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badcop 25 Skrevet 7. Februar, 2022 Hmm - i hendes profil skriver hun at hun holder til i Borup. Har hun skrevet København til dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 7. Februar, 2022 Hun har åbent for tidsbestilling for bj og sex i bil fra kl 16.00 og frem. 1200 kr med kondom og 1400 kr uden. Hun skal samles op i Borup. Hun virker seriøs men man kan aldrig vide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 7. Februar, 2022 Hun kører også ud skriver hun. 2000 er prisen så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 7. Februar, 2022 Vi havde en aftale kl 16.00 men hun blokerede mig 30 min før aftalen..... Så helt seriøs er hun ikke 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 7. Februar, 2022 Jeg havde også en aftale med hende, 20 min før skriver hun med en dårlig undskyldning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 222 Skrevet 11. Februar, 2022 Er der nogle der har været sammen med hende , .. EPO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 12. Februar, 2022 hun har fået ny profil: (5) SugarDaters Angel_Here, 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alfred Hitchdick 12 Skrevet 15. Februar, 2022 Jeg har været sammen med hende da hun havde den anden profil. Sød pige der virkelig kan snakke. Pengene er vigtig for hende, hvilket jo er helt fair Hun kom hjem til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 16. Februar, 2022 @Alfred Hitchdick Tillykke, jeg tror du har været meget heldig. Jeg havde en lignende aftale med hende, og hun brændte mig af. Det lader til at være mere reglen end undtagelsen.. Og nej, hun meldte ikke engang afbud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alfred Hitchdick 12 Skrevet 16. Februar, 2022 Hr. Børgesen skrev, for 7 timer siden: @Alfred Hitchdick Tillykke, jeg tror du har været meget heldig. Jeg havde en lignende aftale med hende, og hun brændte mig af. Det lader til at være mere reglen end undtagelsen.. Og nej, hun meldte ikke engang afbud. Trist at hun ikke melder fra. Da jeg var sammen med hende fortalte hun ellers hvor svinsk det var når man ikke meldte afbud. Så gør hun det selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 222 Skrevet 19. Februar, 2022 Hej Alfred . Du skrive sød pige der kan snakke. Fint . Hvad med sex indlevelse og krop ? Kan du komme med nogle input der . EPO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alfred Hitchdick 12 Skrevet 20. Februar, 2022 EPO skrev, den 19.2.2022 at 18:49: Hej Alfred . Du skrive sød pige der kan snakke. Fint . Hvad med sex indlevelse og krop ? Kan du komme med nogle input der . EPO God røv gode bryster synes jeg. Hun er ikke selv tilfreds med sine bryster. Fik ikke noget bj (spurgte heller ikke) om hun ikke gør det ved jeg ikke. Hun ville ikke kysse efter jeg havde slikket hende. Lidt passiv under sex, men hun er også ung. Jeg skal nok ikke se hende igen, da det virker som om det mest er pengene hun går op i og det er ikke rigtigt mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ktc Skrevet 24. Februar, 2022 Jeg vil blot høre , når i har aftalt et møde med hende , hvordan er hun mht til påklædning når hun ankommer , gør hun noget ud af selv , det er altid en god fornemmelse at møde en som viser at man ikke blot er en stak pengeseddelser , og hvordan med afsat tid..... er det på klokken .. måske jeg ikke er egnet i dette game. - men fordi er er lidt guld involveret behøver det da ikke være low budget ... 2000 er de selv for de fleste en anseligt beløb ( set i forholdt hvad det eller udbydes på dette marked ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kommeraltid 8 Skrevet 27. Februar, 2022 Glem alt om hende... holder ikke aftaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 5. Juli, 2022 er det hende her? https://annoncelight.dk/showad/345420 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 5. Juli, 2022 Miller223 skrev, for 4 timer siden: er det hende her? https://annoncelight.dk/showad/345420 Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg