vovse 87 Skrevet 7. Februar, 2022 Vær hilset brødre, Jeg har haft fornøjelsen af at træffe en kvinde et sted i Brøndby, som tilbød blow i bilen og har længe forgæves at få kontakt. Jeg mener at kunne huske at hun holdt puse pga corona, men er ikke helt sikker. Er der nogen der kan genkende hende på min noget begrænsede beskrivelse, og ved noget eller har yderligere spørgsmål, så må man godt sende en privat besked. pfh tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 158 Skrevet 7. Februar, 2022 vovse skrev, 1 time siden: Vær hilset brødre, Jeg har haft fornøjelsen af at træffe en kvinde et sted i Brøndby, som tilbød blow i bilen og har længe forgæves at få kontakt. Jeg mener at kunne huske at hun holdt puse pga corona, men er ikke helt sikker. Er der nogen der kan genkende hende på min noget begrænsede beskrivelse, og ved noget eller har yderligere spørgsmål, så må man godt sende en privat besked. pfh tak Hey Vovse Tænker du på hende som startede med teksten : Enlig mor søger lommepenge "Jeg er en fræk, slank, enlig mor på 34 år som godt kunne bruge lidt ekstra til at forsøde hverdagen. Og samtidig kan jeg forsøde din aften med et lækkert vådt blowjob." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 409 Skrevet 7. Februar, 2022 Yes, lyder som Lollipop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 7. Februar, 2022 Det er lige præcis Lollipop som jeg tænker på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 7. Februar, 2022 Er hun stadig aktiv? Skønt pige og et ufatteligt dejligt blow, hun er nok den bedste til edgin jeg har været sammen med tror jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 613 Skrevet 8. Februar, 2022 Jeg har skrevet til hende nogle gange. Hun svarede mig på et tidspunkt men det er snart halvandet år siden. Så tror hun er stoppet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thop 68 Skrevet 10. Februar, 2022 Jeg har også prøvet, at skrive til hende, men uden held... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg