Hop til indhold

Blow i bilen

Featured Replies

Skrevet

Vær hilset brødre,

Jeg har haft fornøjelsen af at træffe en kvinde et sted i Brøndby, som tilbød blow i bilen og har længe forgæves at få kontakt. Jeg mener at kunne huske at hun holdt puse pga corona, men er ikke helt sikker. Er der nogen der kan genkende hende på min noget begrænsede beskrivelse, og ved noget eller har yderligere spørgsmål, så må man godt sende en privat besked.

pfh tak

Skrevet
vovse skrev, 1 time siden:

Vær hilset brødre,

Jeg har haft fornøjelsen af at træffe en kvinde et sted i Brøndby, som tilbød blow i bilen og har længe forgæves at få kontakt. Jeg mener at kunne huske at hun holdt puse pga corona, men er ikke helt sikker. Er der nogen der kan genkende hende på min noget begrænsede beskrivelse, og ved noget eller har yderligere spørgsmål, så må man godt sende en privat besked.

pfh tak

Hey Vovse

Tænker du på hende som startede med teksten :

Enlig mor søger lommepenge

"Jeg er en fræk, slank, enlig mor på 34 år som godt kunne bruge lidt ekstra til at forsøde hverdagen. Og samtidig kan jeg forsøde din aften med et lækkert vådt blowjob."

Skrevet
  • Author

Det er lige præcis Lollipop som jeg tænker på ;)

Skrevet

Er hun stadig aktiv? Skønt pige og et ufatteligt dejligt blow, hun er nok den bedste til edgin jeg har været sammen med tror jeg :)

Skrevet

Jeg har skrevet til hende nogle gange. Hun svarede mig på et tidspunkt men det er snart halvandet år siden. Så tror hun er stoppet. 

Skrevet

Jeg har også prøvet, at skrive til hende, men uden held... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.