Hop til indhold

Recommended Posts

LangBuddha skrev, den 7.2.2022 at 16:43:

Hun holder til i Grindsted, men blev forhindret i at besøge hende. Så ved ik hvordan hun er.

Om jeg fatter hvorfor du svarer? Jeg spurgte OM nogle har besøgt hende og vil fortælle noget.

Det er sgu efterhånden blevet en folkesygdom, at folk svarer på noget andet end der bliver spurgt om! :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrMassageKing skrev, den 8.2.2022 at 16:22:

Skal til Billund i næste uge - og så må jeg tage en for holdet. Hvis fotos er ægte så er det lovende.

Hvis nogen “kommer” før mig må I gerne skrive en anmeldelse her :)

Kom du afsted til hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har sendt sms igår i den annoncerede åbningstid, men har ikke hørt Tilbage.

Vil gerne booke 1 time på onsdag, da jeg skal til Billund, og hvis hun ikke svarer mandag når jeg ringer, så dropper jeg og finder en anden spændende mulighed 

god weekend 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrMassageKing skrev, for 8 minutter siden:

Har sendt sms igår i den annoncerede åbningstid, men har ikke hørt Tilbage.

Vil gerne booke 1 time på onsdag, da jeg skal til Billund, og hvis hun ikke svarer mandag når jeg ringer, så dropper jeg og finder en anden spændende mulighed 

god weekend 

Hejsa jeg har en aftale med hende tirsdag så vender lige tilbage  måske du kan spare dine penge 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsimax 75 skrev, for 12 timer siden:

Hejsa jeg har en aftale med hende tirsdag så vender lige tilbage  måske du kan spare dine penge 

Super - har fået kontakt. Og booket til onsdag. Adressen der er oplyst er i Grindsted, men kører gerne hvis det er hende på fotos i annoncen.

ser frem til at læse din anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi Jane i formiddag. Og jeg kommer ikke igen. Årsag:

Hun vil diskutere penge. Det er det eneste det handler om, og jeg har aldrig gidet forhandle, men prisen skal hænge sammen med det der leveres og annonceres.

Tropper op og bestiller 30 min FP til 800 jf annonce. Så langt så godt. Betaler med 1000 - det bliver lagt i iPhone cover uden kommentar.

er stort plus er hendes bryster - små og lækre - meget Lækre - men det var også det eneste. Resten af den korte seance var præget af at hun ville have mig til at komme og så ud af døren.

Det kom jeg så også efter 20 min. Og nu diskusson om 200 kr retur - det er simpelthen ringe. Derudover se nedenfor.

MrMassageKing skrev, for 21 timer siden:

Super - har fået kontakt. Og booket til onsdag. Adressen der er oplyst er i Grindsted, men kører gerne hvis det er hende på fotos i annoncen.

ser frem til at læse din anmeldelse.

1) fotos er fake eller Photoshop

2) alder skal tillægges moms x 2

3) fokuserer kun på penge - og ingen absolut ingen ægthed.

4) indledende massage det ringeste jeg har fået

5) koldt kælderlokale og uindbydende madras 

direkte hjem i bad og kommer ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrMassageKing skrev, for 18 minutter siden:

Jeg var forbi Jane i formiddag. Og jeg kommer ikke igen. Årsag:

Hun vil diskutere penge. Det er det eneste det handler om, og jeg har aldrig gidet forhandle, men prisen skal hænge sammen med det der leveres og annonceres.

Tropper op og bestiller 30 min FP til 800 jf annonce. Så langt så godt. Betaler med 1000 - det bliver lagt i iPhone cover uden kommentar.

er stort plus er hendes bryster - små og lækre - meget Lækre - men det var også det eneste. Resten af den korte seance var præget af at hun ville have mig til at komme og så ud af døren.

Det kom jeg så også efter 20 min. Og nu diskusson om 200 kr retur - det er simpelthen ringe. Derudover se nedenfor.

1) fotos er fake eller Photoshop

2) alder skal tillægges moms x 2

3) fokuserer kun på penge - og ingen absolut ingen ægthed.

4) indledende massage det ringeste jeg har fået

5) koldt kælderlokale og uindbydende madras 

direkte hjem i bad og kommer ikke igen

Jeg springer over tirsdag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...