mr. WilD 83 Skrevet 6. Februar, 2022 Hej Alle Så er Erotic world tilbage på banen igen. Jeg kunne ikke lige finde en tråd om det her. Der har jo af gode grunde været langt imellem denne og den sidste Erotic World messe. Jeg har lige købt billet til konen og jeg. Det er en overraskelse for konen, men ved ikke om jeg kan holde på det helt til April. Jeg kunne godt tænkte mig at hører om nogle erfaringer fra jer andre herinde da jeg tænker i sikkert har besøgt det tidligere i hver fald nogle af jer. Jeg vil på forhånd gerne bede dem som evt har besøgt min kone via hendes arbejde og som læser dette opslag venligst ikke skabe kontakt til hende eller mig, hvis i skulle genkende hende der inde. Men kom med input til og synspunkter til Erotic World 2022 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. WilD 83 Skrevet 7. Februar, 2022 Hmm Virker ikke som om folket herinde har lyst til at tale om denne messe ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 8. Februar, 2022 mr. WilD skrev, for 20 timer siden: Hmm Virker ikke som om folket herinde har lyst til at tale om denne messe ? Jo, jeg vil da godt tale om den messe, jeg har aldrig besøgt Erotic World, men har besluttet at i år skal der være, det bliver i Valby såfremt der ikke kommer noget i vejen. Om jeg kender din kone ved jeg ikke, men muligheden for at støde ind i nogen man kender foreligger , det kan jo også være kassedamen i Netto. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. WilD 83 Skrevet 8. Februar, 2022 @Kammerherre - Vi har heller ikke selv været der før, tror det er vildt fedt noget familie har besøgt det tidligere og de snakker om det var meget sjovt at se. ang. om vi mødes, det kan man jo aldrig hel gradere sig i mod og hvis det skulle være så klarer vi nok den også da jeg jo godt ved at hun med stor sandsynlighed vil se mindst en hun genkender og omvendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1926 Skrevet 8. Februar, 2022 mr. WilD skrev, den 6.2.2022 at 21:13: Hej Alle Så er Erotic world tilbage på banen igen. Jeg kunne ikke lige finde en tråd om det her. Der har jo af gode grunde været langt imellem denne og den sidste Erotic World messe. Jeg har lige købt billet til konen og jeg. Det er en overraskelse for konen, men ved ikke om jeg kan holde på det helt til April. Jeg kunne godt tænkte mig at hører om nogle erfaringer fra jer andre herinde da jeg tænker i sikkert har besøgt det tidligere i hver fald nogle af jer. Jeg vil på forhånd gerne bede dem som evt har besøgt min kone via hendes arbejde og som læser dette opslag venligst ikke skabe kontakt til hende eller mig, hvis i skulle genkende hende der inde. Men kom med input til og synspunkter til Erotic World 2022 Jeg antager at din kone muligvis også kan have en profil herinde, og kender hun i så fald til at DU har en profil herinde? I så fald,.....har du så ikke selv med dette opslag afsløret din overraskelse til din kone!!. PS; kender ikke din kone! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. WilD 83 Skrevet 8. Februar, 2022 @Gløden - Nej hun har ikke en profil herinde. ang om du kender hende, så vil hun ikke blive kendt herinde. Jeg oplyser derfor ikke noget specifikt omkring hvem hun er og hvor hun arbejder andet end det er i København. og der er jo ret mange så udvalget er stort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9506 Skrevet 9. Februar, 2022 Jeg har et par gange besøgt sådanne messer. Nu er folk jo også meget forskellige når det kommer til erotik, nogen føler det helt sikkert både grænseoverskridende, pirende og lidt tys tys. For mit vedkommende adskilte det sig følelsesmæssigt ikke fra de gange hvor jeg har være på bilmesse. Derved ikke sagt at det var decideret kedeligt, det er jo ej heller kedeligt at se biler 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2722 Skrevet 10. Februar, 2022 Jeg gider personligt ikke gå til dildoudstilling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 11. Februar, 2022 Er det ikke lidt 90'er agtigt med de her sexmesser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 11. Februar, 2022 det er mange år siden nu, jeg har været på sex messe, men synes ikke at prisen er steget så meget. men da jeg besøgte den, var jeg 20 og sammen med kæresten afsted, men vi mødte hendes far og kommende stedmor, senere mødte vi hendes søster og en af hendes fyrer, vi møder hende igen senere med en anden x) det kunne være sjovt at prøve igen, men skal lige sikrer mig om jeg har råd haha, ved ikke hvad elregningen bliver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg