Hop til indhold

2 friske jyske tøser - 2 sultne misser (Aalborg)

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har været forbi? Jeg kan ikke finde andre tråde om dem.

https://annoncelight.dk/showad/337142

De får nok ikke mange gæster uden at have telefonnummer på profilen :roll:

Citat

Vi har stedet og er at finde i aalborg

Vi er 2 meget liderlige biseksuelle veninder, som sammen søger nye frække eventyr. Vi nyder at lege, smage og mærke hinanden og længes efter at få opfyldt vores frække og uartige fantasier. Vi er henholdsvis 25 og 32 år

Vores priser:
15 min: 1200.-
30 min: 1800.-
1 time: 2000.-
1,5 timer: 2600.-
2 timer: 3000.-
Eller andet efter aftale
Vi tager KUN imod kontanter

OBS:
Vores grænser:
Ingen anal som modtagende, ingen blivende mærker eller hård smerte.

Tilføj vores snapchat, hvis du har lyst til at lege med os: 

Om os:
Q på 25 år:
Har på trods den unge alder meget erfaring. Helt fra vaniljesex, til bdsm, dominans, pegging, sprøjteorgasmer, pirring, edging, offentlig sex og meget mere. Hun giver et eminent godt blowjob, elsker at iføre sig lækkert lingeri og har det frækkeste blik i øjnene.

Q på 32 år:
Hun er en ægte milf, hun har en velformet plus size krop med store tunge bryster, hvor formerne bare sidder spot on, hun OSER af sexappeal, hun ved hvad hun vil have og er ikke bange for at tage fat, hun er MEGET frækkere end gennemsnittet, har en kæmpe appetit og det er bestemt værd at møde hende. Pssst hun er også gift ;)

Redigeret af Keeper
Snap profil

Skrevet

@fyr9000 det er blevet meget morderne at det skal forgå på snapchat, ikke et telefonnummer

Skrevet

Men der er da kontaktmulighed, hvis man vil snappe :)

Skrevet
AlfaN skrev, for 12 minutter siden:

Fantasien er fræk, men var det virkelig mor og datter, ville det være ulækkert. 
Så føler mig overbevist om at det blot er to, der sælger en fantasi. 

Der er tale om to veninder. Der er ingen steder det fremgår, at der skulle være tale om mor og datter.

De står i øvrigt til at skulle være 25 og 32, så ved ikke lige, hvor du har fået den ide fra :)

Redigeret af Søren A

Skrevet
Søren A skrev, for 4 minutter siden:

Der er tale om to veninder. Der er ingen steder det fremgår, at der skulle være tale om mor og datter.

De står i øvrigt til at skulle være 25 og 32, så ved ikke lige, hvor du har fået den ide fra :)

Haha fordi jeg har skrevet i en forkert tråd :biggrin:

Skrevet
fyr9000 skrev, for 3 timer siden:

Nogen der har været forbi? Jeg kan ikke finde andre tråde om dem.

https://annoncelight.dk/showad/337142

De får nok ikke mange gæster uden at have telefonnummer på profilen :roll:

Hejsa. Jeg har ikke været forbi i Aalborg, men har mødt dem i København. Det er nogle helt vildt fantastiske kvinder som er virkelig dejlige at være sammen med. Og ja sexen med dem er vidunderligt. Kan sige jeg har fået det bedste blow af dem. 

Jeg kan kun sig besøg dem, de vil ikke skuffe på nogen måde ;)

Redigeret af Fedtmules bror

Skrevet
Søren A skrev, for 12 timer siden:

det kunne da godt lade sig gøre, verdens yngste mor er kun 5. og her er der kun 7 år mellem mor og datter. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.