Hop til indhold
zombie

Nura, skønhed. Optræder med "mor", Karina.

Recommended Posts

Guest lurik

Jeg tænker det er underligt, hvis det altså er mor/datter at de ikke optræder på billeder sammen….. virker lidt lusket i min verden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantasien er fræk, men var det virkelig mor og datter, ville det være ulækkert. 
Så føler mig overbevist om at det blot er to, der sælger en fantasi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er de ikke mor/datter. De ligner jo overhovedet ikke hinanden. Det er bare et oplæg til et eventuelt rollespil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
AlfaN skrev, for 8 timer siden:

Fantasien er fræk, men var det virkelig mor og datter, ville det være ulækkert. 

Ikke alene ulækkert. Også ulovligt. Incest. Sex mellem nære familiemedlemmer.... adr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 11 minutter siden:

Ikke alene ulækkert. Også ulovligt. Incest. Sex mellem nære familiemedlemmer.... adr.

Det er en frastødende tanke for DIG, men fantasier må alle gerne have. Jeg har fx intense fantasier om at riste visse folk over gløderne kul i timevis, men jeg skal nok lade være ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
AB455 skrev, for 2 minutter siden:

Det er en frastødende tanke for DIG, men fantasier må alle gerne have. Jeg har fx intense fantasier om at riste visse folk over gløderne kul i timevis, men jeg skal nok lade være ;)

Du har ret. Det er for MIG det er en frastødende tanke. Jeg kan ikke tale for andre, naturligvis. Far og søn forhold er lige så slemt som mor og datter forhold. Men det er stadig ulovligt..... Og godt du ikke rister andre over kul..... det må man heller ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha mor og datter i overskriften og søstre i teksten..

Skal vi ikke bare lade det blive ved fantasien... som jo er fræk med 2 piger samtidig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Iflg overskriften. I teksten står der dog også, at de er søstre ;)

Ja, der findes jo mange slags fantasier. Men hvis jeg var til søstersex, var det næppe dem, jeg ville vælge :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...