Hop til indhold

Nura, skønhed. Optræder med "mor", Karina.

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved godt hvem jeg personligt ville vælge, men fedt med muligheden

Skrevet

Jeg tænker det er underligt, hvis det altså er mor/datter at de ikke optræder på billeder sammen….. virker lidt lusket i min verden!

Skrevet

Fantasien er fræk, men var det virkelig mor og datter, ville det være ulækkert. 
Så føler mig overbevist om at det blot er to, der sælger en fantasi. 

Skrevet
  • Author

Selvfølgelig er de ikke mor/datter. De ligner jo overhovedet ikke hinanden. Det er bare et oplæg til et eventuelt rollespil.

Skrevet
AlfaN skrev, for 8 timer siden:

Fantasien er fræk, men var det virkelig mor og datter, ville det være ulækkert. 

Ikke alene ulækkert. Også ulovligt. Incest. Sex mellem nære familiemedlemmer.... adr.

Skrevet
tvr skrev, for 11 minutter siden:

Ikke alene ulækkert. Også ulovligt. Incest. Sex mellem nære familiemedlemmer.... adr.

Det er en frastødende tanke for DIG, men fantasier må alle gerne have. Jeg har fx intense fantasier om at riste visse folk over gløderne kul i timevis, men jeg skal nok lade være ;)

Skrevet
AB455 skrev, for 2 minutter siden:

Det er en frastødende tanke for DIG, men fantasier må alle gerne have. Jeg har fx intense fantasier om at riste visse folk over gløderne kul i timevis, men jeg skal nok lade være ;)

Du har ret. Det er for MIG det er en frastødende tanke. Jeg kan ikke tale for andre, naturligvis. Far og søn forhold er lige så slemt som mor og datter forhold. Men det er stadig ulovligt..... Og godt du ikke rister andre over kul..... det må man heller ikke

Skrevet

Haha mor og datter i overskriften og søstre i teksten..

Skal vi ikke bare lade det blive ved fantasien... som jo er fræk med 2 piger samtidig

Skrevet
zombie skrev, for 15 timer siden:

med mor 

Iflg overskriften. I teksten står der dog også, at de er søstre ;)

Skrevet
Advarsel skrev, for 4 minutter siden:

Maybe they are both? A family with dark secrets :ph34r:

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Ja, der findes jo mange slags fantasier. Men hvis jeg var til søstersex, var det næppe dem, jeg ville vælge :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.