sss 21 Skrevet 6. Februar, 2022 Hej Jeg tænder på amatør piger og vil gerne høre lidt om denne unge dame, der annoncer med at være i Svendborg https://annoncelight.dk/showad/337087 god søndag sss 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 246 Skrevet 7. Februar, 2022 sss skrev, for 20 timer siden: Hej Jeg tænder på amatør piger og vil gerne høre lidt om denne unge dame, der annoncer med at være i Svendborg https://annoncelight.dk/showad/337087 god søndag sss Jeg har mødt hende 2gange. Hun er i tidernes morgen starter på sugardaters, (hvor jeg mødte hende) så det med amatør, kan jeg godt ha min tvivl om idag!! Men god fornøjelse. Hun er skam sød nok, dog noget større end på billedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sss 21 Skrevet 7. Februar, 2022 Tak. jeg må prøve det af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydfyn 1 Skrevet 9. Februar, 2022 ild i piben skrev, den 7.2.2022 at 08:45: Jeg har mødt hende 2gange. Hun er i tidernes morgen starter på sugardaters, (hvor jeg mødte hende) så det med amatør, kan jeg godt ha min tvivl om idag!! Men god fornøjelse. Hun er skam sød nok, dog noget større end på billedet. Hvordan var oplevelse? Er hun tiden værd og hvad er hun frisk på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1501 Skrevet 9. Februar, 2022 Sydfyn skrev, for 2 timer siden: Hvordan var oplevelse? Er hun tiden værd og hvad er hun frisk på? Det står tydeligt i annoncen hvad hun er med på....Sex og blow. Ingen anal og kys. 1000 kr. Det er sikkert for en halv times tid. Men hvis det er uden kys, så kommer det vil netop ikke til at føles som man er sammen med en amatør. Eller hvad tænker i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 246 Skrevet 9. Februar, 2022 @Sydfyn Jamen det var som sådan okay. første gang var helt okay til prisen, anden gang minus indlevelse, Middel blowjob og middelmådig sex. Anden gang blev den sidste. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikke 1 Skrevet 10. Februar, 2022 Hej hvor i Svendborg holder hun til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg