Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg tid at tage ind til Kate.

Havde lige læst en anmeldelse herinde, den var ret positiv, så hende ville jeg også prøve.
Skuffet blev jeg bestemt ikke. :P

Anal er ikke lige mig, men Kate er også god til almindelig sex og oral sex (wow!), og hun var bare så <3 sød. 
Hendes billede ligner, og der er lige kommet nogle nye fotos på - ja, de ligner også, hun er ret lækker og intet sidder forkert. :wub: Fine balerina-bryster ... 
Men frem for alt er hun bare sexet - og vil gerne sex - det er meget vigtigt for mig - og et big turn on.

Selve agten vil jeg holde for mig selv, men vi kom hele vejen rundt på en halv time, og jeg er stadig blød i knæene og går og smiler ... :-)

søde Kate

Man skal ikke snyde sig selv for denne oplevelse.

(Eneste anke var stedet - et Hotel - men der var ingen probelmer, det var bare lidt upersonligt i forhold til en lejlighed, og rummet var lille - men alt var rent og fint)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også lige været et smut forbi.
Kan tilslutte mig hendes sødme, og BJ i absolut topklasse.

Tog hende analt, og nød at tage hende om hofterne, mens jeg kørte løs.
Af en eller anden årsag kunne jeg ikke komme, selvom der blev arbejdet på højtryk fra begge sider, så måtte slutte af med et håndjob, mens hun kiggede frækt på mig. Det var en helt fin måde at slutte seancen på.

Anbefaling herfra.

Redigeret af klovnen080

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tanken om anal overgår ofte virkeligheden. Fissen er bare generelt bedre egnet til at stimulere pikken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...