Hop til indhold

Thai massage Solbjerg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved om der stadig er gang i thai massagen i Solbjerg? Det ser ud til Nam Nam er flyttet ifølge AL

Skrevet

Var forbi i går. Og JA det var en ny pige der åbnede døren.

Og hvordan ser hun så ud :unsure: Jeg vil sige det sådan. Du får en det der i gl dage hed en stor kødpakke. Flæsk, rullesteg, deller.

Kom egentlig for massage og hj. Men inden jeg nåede at sige noget sagde hun jeg kunne få massage og sex i 20 min for 600,- bobs.

Kommer ikke igen.

Skrevet
stifmeister skrev, den 6.2.2022 at 17:26:

Var forbi i går. Og JA det var en ny pige der åbnede døren.

Og hvordan ser hun så ud :unsure: Jeg vil sige det sådan. Du får en det der i gl dage hed en stor kødpakke. Flæsk, rullesteg, deller.

Kom egentlig for massage og hj. Men inden jeg nåede at sige noget sagde hun jeg kunne få massage og sex i 20 min for 600,- bobs.

Kommer ikke igen.

var der ikke to unge kvinder  ???

Skrevet
peter.c skrev, for 37 minutter siden:

var der ikke to unge kvinder  ???

Jo nok da vi var unge, i dag er Mutter nok også blevet ældre såfremt det er hende som kalder sig Nanna eller måske det blot er Kunstnernavn, mit besøg ligger dog mindst 3 måneder tilbage + dengang var der en slank pige som i øvrigt gjorde det godt (glemte desværre Anmeldelse) men jo lige meget nu da det nok var et af de korte besøg i dk som det nu engang er med dem, så pt er det nok som en tidligere skriver, en lidt Tyk pige og det er desværre den vej det går, Thai spiser gerne meget og helst hele tiden, de ved jo næppe hvornår næste måltid byder sig, så derfor er det deres natur at spise imens der er mad på bordet, beklager naturligvis afsporing da du næppe kan bruge det til noget :P

Såfremt du ønsker de unge og slanke, så blot følg ÅrhusMagen og den Flittige + De ved hvad der er værd at besøge af de unge slanke, såfremt det er det du søger, de ved alt hvad der er værd at vide om Thai i Århus + 

Redigeret af Mortenkok

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.