Loppan 1290 Skrevet 5. Februar, 2022 (edited) Hej, Eftersom Goldie drog dagen före jag hade möjlighet för en tur fick det bli plan B....Mulley. Flertalet goda anmedelser gjorde mig trygg i mitt val. Att det dessutom var på samma adress som jag träffade Lexi (se tidigare anmeldelse) gjorde det ännu lättare. Mulley öppnade dörren och bemötandet var bra, hon nynnade till musiken och verkade vara avslappnad. Hade beställt 45 min, Cim, cif och anal. Men det var en mekanisk upplevelse. Begränsat med tungekyssar, plötsligt säger hon Stop..... CHANGE, för att hon ville byta ställning. Kändes som det var en order från en fuhrer..... utan skrik förstås. Jag följde snällt med för jag ville inte ha några diskussioner i det läget. Jag fick pröva analt med henne vilket hon klarar bra, men sen kom en ny order.... Stop... Change. När vi skulle avsluta så var det dags för Cif+Cim..... då sa hon nej. Men vi har ju kommit överens om detta och jag visade konversationen. Då blev hon arg och gick motvilligt med på det, men det blev utan cif.... bara cim... en skuffelse. Sen tycker jag att om man visar upp bilder fullt sminkad och sen när man besöker är det osminkat blir det också fel. Lite ögonskugga mm är inte att begära för mycket, sen vet jag att en del föredrar girl next door, men det är inte för mig. Loppan Redigeret 5. Februar, 2022 af Loppan 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sam 2 12 Skrevet 5. Februar, 2022 (edited) Flere gode anmeldelser? Nærlæs denne tråd, den gjorde at jeg fravalgte hende permanent. Var jeg i tvivl før, er jeg det ikke nu med din beretning. Redigeret 5. Februar, 2022 af Sam 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. Februar, 2022 (edited) Loppan skrev, for 1 time siden: När vi skulle avsluta så var det dags för Cif+Cim..... då sa hon nej. Men vi har ju kommit överens om detta och jag visade konversationen. Då blev hon arg och gick motvilligt med på det, men det blev utan cif.... bara cim... en skuffelse. Imponerende, at du kunne få udløsning. Men jeg forstår ikke helt: Du viste hende skriftlig kommunikation? Men det må jo have indflydelse på betalingen ved starten af jeres møde, så blev det ikke mundtligt bekræftet inden I gik i gang, at du skulle have cim/cof med i den service du købte? (Det er min kæphest, at man altid skal bekræfte mundtligt, når man står over for en GP - uanset hvor detaljeret den skriftlige forhandling har været. Fx er det jo ikke altid hende selv man skriver med.) I november 2021 tilbød hun slet ikke cim: Redigeret 5. Februar, 2022 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. Februar, 2022 Sam 2 skrev, 1 time siden: Nærlæs denne tråd, Er det fordi du mener det er en falsk anmeldelse? For mig giver det mere mening at henvise til denne, hvor der er tre negative anmeldelser, hvoraf den ene dog roser indlevelsen: https://www.eroguide.dk/forum/topic/145656-mulley-ligegyldigt-knald/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moosp 6 Skrevet 5. Februar, 2022 Tak for anmeldelsen. De tidligere har virker fake, så rart med en oprigtig. Surt med din dårlige oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 5. Februar, 2022 Jeg har selv været der to gange under hendes første tur i DK, det var ganske fornøjeligt og på ingen måde mekanisk. Hun var let sminket begge gange, men ved faktisk ikke med CIM da jeg afsluttede i et brag oppe i den skønne mås så vidt jeg husker. Men der er nogle stykker der har tikket ind med en lidt mekanisk oplevelse, jeg tænker egentlig at fordi hun kører en høj pris så er der flere der tikker ind med "øv" på forum hvis hun så ikke leverer. Og så kan man jo diskutere om prisen er fair hvis det er lidt roulette, men jeg var i hvert fald selv godt tilfreds. Havde hun taget det halve havde flere nok fundet pyt knappen i stedet for "udgiv dit svar" knappen. Men ufedt at du skulle stoppe akten og vise sms osv, det tager sgu noget af oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1290 Skrevet 7. Februar, 2022 Advarsel skrev, den 5.2.2022 at 11:59: Imponerende, at du kunne få udløsning. Men jeg forstår ikke helt: Du viste hende skriftlig kommunikation? Men det må jo have indflydelse på betalingen ved starten af jeres møde, så blev det ikke mundtligt bekræftet inden I gik i gang, at du skulle have cim/cof med i den service du købte? (Det er min kæphest, at man altid skal bekræfte mundtligt, når man står over for en GP - uanset hvor detaljeret den skriftlige forhandling har været. Fx er det jo ikke altid hende selv man skriver med.) I november 2021 tilbød hun slet ikke cim: Nej, dum som jag var gick jag inte igenom beställningen innan vi startade, är ringrostig efter Covidperioden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg