Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var et smut forbi i denne uge. Syntes ikke at hun lignede billederne, men jeg er altid super dårlig til sådan noget. Jeg nøjedes med en halv times massage, da hun ikke helt var det jeg havde i tankerne.

Det var spild af penge. 300 for en halv times masage og 300 for et HJ. Massagen var relativt intetsigende og det samme var HJ. Det hele krydret med at hun snakkede i telefon 3 gange under den halve time. To gange med potentielle kunder og en gang med en veninde. Derudover blev der også brugt tid på et pænt antal SMS'er.

Jeg kommmer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike skrev, for 2 timer siden:

Jeg var et smut forbi i denne uge. Syntes ikke at hun lignede billederne, men jeg er altid super dårlig til sådan noget. Jeg nøjedes med en halv times massage, da hun ikke helt var det jeg havde i tankerne.

Det var spild af penge. 300 for en halv times masage og 300 for et HJ. Massagen var relativt intetsigende og det samme var HJ. Det hele krydret med at hun snakkede i telefon 3 gange under den halve time. To gange med potentielle kunder og en gang med en veninde. Derudover blev der også brugt tid på et pænt antal SMS'er.

Jeg kommmer ikke igen.

Det er mig en gåde at de ikke selv kan se at det er et kæmpe "NO GO" at betjene kunder, samtidigt med at de har behov/brug for at pladre i telefon og chatte.

Nuvel, de kan jo sagtens være alene på stedet, meeen alligevel??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været forbi.
På ingen måde den pige/kvindee der er afbiledet, selvom de har skiftet billeder, siden jeg var der.
På trods af det bestilte jeg den store tur, med fuld pakke. Den kan de godt sende retur.

Redigeret af klovnen080

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 22 timer siden:

Det er mig en gåde at de ikke selv kan se at det er et kæmpe "NO GO" at betjene kunder, samtidigt med at de har behov/brug for at pladre i telefon og chatte.

Nuvel, de kan jo sagtens være alene på stedet, meeen alligevel??

Helt enig. Der sad to andre tøser i det store indgangsrum, så de kunne snildt have passet telefonen imens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...