Hop til indhold

Recommended Posts

Guest lurik

Har været en tur forbi i dag. Massagen er til den bløde side men hun gør sig umage for at levere en god service. Sexdelen ligeså. Jeg gik derfra vældig tilfreds, så en klar anbefaling herfra og jeg kommer helt sikkert igen. 

Billederne passer og er tidssvarende men hun har en udstråling og frækhed og et glimt i øjet der er helt i en liga for sig selv, så hun er dejlig. For mig en af de smukkeste og karismatiske thaipiger jeg har mødt. Så bare det at se på hende gør en glad! En af de sjældne perler i min optik!

-lurik

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 25 minutter siden:

Har været en tur forbi i dag. Massagen er til den bløde side men hun gør sig umage for at levere en god service. Sexdelen ligeså. Jeg gik derfra vældig tilfreds, så en klar anbefaling herfra og jeg kommer helt sikkert igen. 

Billederne passer og er tidssvarende men hun har en udstråling og frækhed og et glimt i øjet der er helt i en liga for sig selv, så hun er dejlig. For mig en af de smukkeste og karismatiske thaipiger jeg har mødt. Så bare det at se på hende gør en glad! En af de sjældne perler i min optik!

-lurik

Tak for dit svar..

Er det et diskret sted og er hun 155cm som hun skriver?
Jeg er kun interesseret i massage og HJ.. Og meget gerne pirring.. Tror du det er godt hos hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
frank.thomas skrev, 1 time siden:

Tak for dit svar..

Er det et diskret sted og er hun 155cm som hun skriver?
Jeg er kun interesseret i massage og HJ.. Og meget gerne pirring.. Tror du det er godt hos hende?

Hun er lidt højere end de 155 cm, men højde og drøjde passer fint sammen… vil nok skyde hende til 165, måske de har trykket fejl, har faktisk først set lige nu de har fået højde på annoncen det havde de ikke da jeg bestilte tid.

Pirringen fejlede intet, hun ved godt hvor det kilder hyggeligt, fik ikke så meget med hånden, men det jeg fik kunne jeg ikke klage over… Nu er det jo meget individuelt hvad man syntes er godt, blødt, hårdt osv. osv…. Men jeg er sikker på at hvis du beder om en specifik type HJ, så er jeg sikker på hun vil prøve at gøre dig glad…. Men inden jeg kører hende op til at være en gudinde, tænker jeg det er vigtigt at få lidt flere erfaringer med hende på banen. Hun er lige kommet til landet(hvad hun fortalte) så hun er fuld af positiv energi, var min oplevelse.

Diskret ok, indgangen ligger i en port, og man kan forlade stedet gennem en havelåge i gården, hvis man ikke gider ud af porten igen, så for mig ok diskret.

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, den 4.2.2022 at 23:17:

Fedt du lige besøgte hende @lurik. Så er den første af de 3 jo godkendt :-).

Nej, Linda må være den anden af de 3, da Gina er den samme som Young Tangmo, som jeg anmeldte for 3 uger siden og er den første af de 3. Gina (young Tangmo) er bestemt også godkendt  :) 

 

 

Redigeret af 100% Gavtyv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...