Hop til indhold
afløbsrenseren

dejligt besøg hos Sasa

Recommended Posts

Hejsa.

Besøgte Sasa forleden dag og det var ikke nogen dårlig ide :).

Mener ikke jeg har været på stedet før, men der er pænt og rent, stort spejl på vægen så man kan nyde synet fra flere vinkler . også mulighed for bad. 

Hun er som på billeder ( det er hende ) en lille sød pige ,smilende og venlig modtagelse.  Hun taler dog stort set ikke engelsk, så kommunikation er lidt svært, men nu kommer man jo heller ikke for de lange samtaler :smile:.

Nå fik aftalt og i bad, kom retur og hun sad sød og dejlig i sengen , meget blød og varm opstart med lidt kæleri til fælles glæde det var super dejligt.   Det er desværre nogen som tror at der bare skal hives 8 -10 gange i kalorius så er man klar til gummi og knep ( nå ja nogen kan jo have det sådan :) ).   Men dejligt når der gives tid til opvarmning og man samtidigt kan mærke noget indlevelse .

Nå men vi fik varmet hinanden op , hun er meget berøringsvenlig og virker som om hun kan lide det, det jeg gjorde i hvert fald .  Nå på med gummi og prøve forskellige stillinger, hun tog dejligt imod og igen med indlevelse og med en følelse af at det også var godt for hende .

Afsluttede med hende ridende ovenpå , ja det var så hende som afsluttede der, det gør en gammel gut som mig glad at se, høre og mærke sådan en orgasme, det er jo selvfølgelig ikke hver gang man kan forvente det sker, men for mig betyder det noget.

Hun belønnede så til gengæld mig med et super lækket blow, blød start , tunge , læber og så tempo på til sidst, ja så kunne den gamle ikke holde til mere :razz:.

 Lidt afslappende massage til sidst og lidt forsøg på samtale .

Super dejligt besøg, hun siger hun er der 2 til 3 uger .

 

https://annoncelight.dk/showad/326790

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 2 timer siden:

Hejsa.

Besøgte Sasa forleden dag og det var ikke nogen dårlig ide :).

Mener ikke jeg har været på stedet før, men der er pænt og rent, stort spejl på vægen så man kan nyde synet fra flere vinkler . også mulighed for bad. 

Hun er som på billeder ( det er hende ) en lille sød pige ,smilende og venlig modtagelse.  Hun taler dog stort set ikke engelsk, så kommunikation er lidt svært, men nu kommer man jo heller ikke for de lange samtaler :smile:.

Nå fik aftalt og i bad, kom retur og hun sad sød og dejlig i sengen , meget blød og varm opstart med lidt kæleri til fælles glæde det var super dejligt.   Det er desværre nogen som tror at der bare skal hives 8 -10 gange i kalorius så er man klar til gummi og knep ( nå ja nogen kan jo have det sådan :) ).   Men dejligt når der gives tid til opvarmning og man samtidigt kan mærke noget indlevelse .

Nå men vi fik varmet hinanden op , hun er meget berøringsvenlig og virker som om hun kan lide det, det jeg gjorde i hvert fald .  Nå på med gummi og prøve forskellige stillinger, hun tog dejligt imod og igen med indlevelse og med en følelse af at det også var godt for hende .

Afsluttede med hende ridende ovenpå , ja det var så hende som afsluttede der, det gør en gammel gut som mig glad at se, høre og mærke sådan en orgasme, det er jo selvfølgelig ikke hver gang man kan forvente det sker, men for mig betyder det noget.

Hun belønnede så til gengæld mig med et super lækket blow, blød start , tunge , læber og så tempo på til sidst, ja så kunne den gamle ikke holde til mere :razz:.

 Lidt afslappende massage til sidst og lidt forsøg på samtale .

Super dejligt besøg, hun siger hun er der 2 til 3 uger .

 

https://annoncelight.dk/showad/326790

Tak for en god anmeldelse. Er hun helt glat eller?....

Og kan du evt løfte sløret for hvor ca i byen det er?

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Tak for en god anmeldelse. Er hun helt glat eller?....

Og kan du evt løfte sløret for hvor ca i byen det er?

ikke helt men næsten :) 

tæt på svanedammens legeplads

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 3 timer siden:

Kysser hun også eller det er hun ikke meget for ?

Hmm, tror det er lidt an på med hvem ;),    det er aldrig noget jeg selv lægger op til ( jeg er jo en gammel gut så kan godt forstå hvis de unge piger ikke syntes de har lyst til det ) , men jeg var udvalgt denne dag :) , og hvis det bliver gjort med følelse er det jo dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...