Hop til indhold
Guest N88

ESTRELLA Outstanding latin GFE

Recommended Posts

Guest N88

Dette er mit første indlæg. Indtil nu, har jeg haft stor fornøjelse af at følge anmeldelserne her.

Jeg besøgte Estrella igår, og jeg er simpelthen nødt til at dele denne fantastiske oplevelse med Jer!!

Estrella er super sexet. Hun er meget lattermild og frisk, både i telefonen og ved vort møde. Alt ved hende er naturligt og meget smukt.

Hun har rigtig god erfaring, uden på nogen måde at være rutinepræget og kold. Hun læste mig perfekt.

Jeg blev modtaget med GFE kys, helt som jeg kunne ønske det. Hun er mega smuk. En frisk lille latin sag, der hurtigt bringer kog på stemningen. Vi landede på sengen og fortsatte med at kysse. Hendes bryster, ja hele kroppen er lige til at k..... Alt er ØKO, som hun er skabt fra naturens side. Jeg havnede hurtigt i kærlighedsspalten med min tunge. Vi fandt hurtigt rytmen. Hun er nem at læse dernede. Bare slå ørerne ud, så kan du nemt høre om du er på rette vej. Jeg moslede ikke for hårdt på. Vi tog turen dernede tre gange, og sidste gang var hun helt oppe at ringe. Efter en lille puster, hvor hun smed sig på ryggen, lå vi bare stille og nød hinanden -  i gamle dage røg man lige en cigaret - og så var hun klar igen, og vi kørte resten af seancen.

Jeg havde købt en time, men ingen så på klokken. Jeg blev ikke snydt, hverken for indhold, eller for tiden.

Jeg skal helt klart forbi en tur mere, inden hun rejser videre.

Stedet er pænt og i orden. Diskret i en lille by. Jeg parkerede lidt derfra.

Estrella er helt I top, både krop og sjæl. Fuld score herfra. Jeg har aldrig oplevet en GP, der er så sjov og naturlig at være sammen med. Hun er lige til at gå i gang med. Nyd det. Det gjorde jeg dæleme. 

https://annoncelight.dk/showad/307513

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 6 timer siden:

Hej … 

Jeg føler, at jeg har læst den her anmeldelse før? 

Du har fuldstændigt ret, han lavede denne anmeldelse i torsdags, altså dagen før han lavede sin " første anmeldelse i fredags"

------------

• Ny bruger
  •  
  • Medlem
  •  0
  • 3 indlæg

Estrella er super sexet. Hun er meget lattermild og frisk. Alt er naturligt og meget smukt.

Hun har rigtig god erfaring, uden på nogen måde at være rutinepræget og kold.

Jeg blev modtaget med GFE kys, helt som jeg kunne ønske det. Hun er mega smuk. En frisk lille latin sag, der hurtigt bringer kog på stemningen. Vi landede på sengen og fortsatte med at kysse. Hendes bryster, ja hele kroppen er lige til at .... jeg havnede hurtigt i kærlighedsspalten med min tunge. Vi fandt hurtigt rytmen. Hun er nem at læse dernede. Bare slå ørerne ud, så kan du nemt høre om du er på rette vej. Vi tog turen dernede tre gange, og sidste gang var hun helt oppe at ringe. Efter en lille puster var hun klar igen, og vi kørte resten af seancen.

Jeg skal helt klart forbi en tur mere, inden hun rejser videre.

Stedet er pænt og i orden. Diskret i en lille by. Jeg parkerede lidt derfra.

Estrella er helt I top. Jeg har aldrig oplevet en GP, der er så sjov at være sammen med. Hun er lige til at gå i gang med. Nyd det. Det gjorde jeg dæleme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fake anmeldelser er dumme. Især når de ikke er nødvendige. Jeg var en tur forbi Estrella onsdag eftermiddag i sidste uge, og det var en af de bedste GFE-oplevelser, jeg nogensinde har haft.

Fuld indlevelse. Hun var mindst lige så tændt, som jeg var. Da jeg gik derfra var hun kommet tre gange. Jeg har nær aldrig oplevet noget lignende.

Hun er her et par uger endnu. Go for it :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N88

Først svarede jeg i en tråd, hvor en spurgte om der var nogen, der havde erfaring med Estrella.

dagen efter skrev jeg en rigtig særskilt anmeldelse, og der genbrugte jeg en del af svaret jeg havde skrevet i tråden dagen før. 

jeg beklager hvis det har givet anledning til forvirring. Det var bestemt ikke min hensigt. undskyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...