Hop til indhold

Marina Århus

Featured Replies

Skrevet

Er nogen der besøgt hende. 
https://annoncelight.dk/showad/320166

Skrevet

Jeg regner med snarest, at besøge Kaya, hvis ´referenceliste´ er omtrent den samme - i min optik fantastisk smuk og tilsyneladende karisma, iflg. nogle anmeldelser .....

Skrevet

Jeg havde lavet en aftale med hende i går, der desværre gik i vasken, da hun ringede og sagde hun havde fået mens - øv!!

MEN hatten af for at hun melder ud. Kommunikationen omkring aftalen gik fint, godt engelsk, og mere end bare et par ord, og så adressen... Og hun lød rigtig sød og venlig, så jeg vil helt klart forsøge igen om nogle dage....

Hører gerne hvis der er andre der “kommer i mål”.

• 2 months later...
Skrevet
AK69 skrev, den 4.2.2022 at 06:49:

Jeg havde lavet en aftale med hende i går, der desværre gik i vasken, da hun ringede og sagde hun havde fået mens - øv!!

MEN hatten af for at hun melder ud. Kommunikationen omkring aftalen gik fint, godt engelsk, og mere end bare et par ord, og så adressen... Og hun lød rigtig sød og venlig, så jeg vil helt klart forsøge igen om nogle dage....

Hører gerne hvis der er andre der “kommer i mål”.

Fejl kvinde sorry

Mister12

Redigeret af Mister12
Fejl kvinde

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.